بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : مشخص شدن زمان انتشار نسخه با کیفیت انیمیشن آرزو (Wish)│ از آرزو تا واقعیت

مشخص شدن زمان انتشار نسخه با کیفیت انیمیشن آرزو (Wish)│ از آرزو تا واقعیت

انیمیشن آرزو (Wish)

زمان انتشار نسخه با کیفیت و خانگی انیمیشن آرزو توسط والت دیزنی مشخص شد. انیمیشن آرزو یک فیلم پویانمایی موزیکال و فانتزی است که در گیشه جهانی حدود 210 میلیون دلار فروش کرده است. از ماه گذشته انیمیشن آرزو روی پرده سینماها رفت و با نقدهای مختلفی از سمت منتقدان و همچنین مخاطبان روبرو شد.

نسخه دیجیتالی انیمیشن Wish طبق اعلام والت دیزنی، قرار است در 23 ژانویه 2024 (3 بهمن 1402) منتشر شود و اما، در مورد نسخه خانگی و فیزیکی آن، اخبار و برنامه‌ریزی‌های انجام شده حاکی از انتشار آن در 12 مارس 2024 (22 اسفند 1402) است. نسخه خانگی این انیمیشن موزیکال و زیبا محتویات اضافه‌ای را در برمی‌گیرد که شامل مواردی چون ویدیوهایی از پشت صحنه تولید، موزیک ویدیو، صحنه‌های حذف شده و … است.

با ما در ملوفیلم بمانید تا نگاه کوتاهی به خلاصه داستان انیمیشن آرزو و کارگردان و سایر عوامل آن داشته باشیم.

خلاصه داستان انیمیشن آرزو (Wish)​

داستان انیمیشن آرزو روایتگر زندگی دختری 17 ساله به نام آشا است. آشا نوعی تاریکی در مورد پادشاه مگنیفیکو، فرمانروای زوراس واقع در نزدیکی شبه‌جزیره ایبریا احساس می‌کند و در لحظه نیاز از ستاره‌ها درخواست می‌کند. درخواست آشا برای همراهی ستاره با او برای مقابله با پادشاه است. یک ستاره واقعی به نام استار از آسمان به درخواست آشا پاسخ می‌دهد.

استار دارای قدرت جادویی است که پس از سقوط از آسمان مشخص می‌شود. استار و آشا با هم، همراه می‌شوند و قصد دارند بر شرارت‌های پادشاه غلبه کنند و جامعه را نجات دهند. آیا رؤیای آنها محقق می‌شود؟

انیمیشن آرزو

کارگردان و صداپیشگان انیمیشن آرزو

کارگردانی این انیمیشن فانتزی و جذاب را کریس باک و فاون ویراسانتورن بر عهده داشته‌اند. کریس باک علاوه بر کارگردانی انیمیشن Wish، تجربه کارگردانی انیمیشن‌های دیگری چون تارزان (Tarzan)، یخ زده (Frozen) و موج سواری (Surf’s Up) را در کارنامه خود دارد.

این اولین کارگردانی فاون ویراسانتورن محسوب می‌شود که در کنار کریس باک باتجربه این انیمیشن زیبا را کارگردانی کرده است. نگارش فیلمنامه این اثر، کاری از جنیفر لی و آلیسون مور است.

کریس پاین، آریانا دبوس، آلن تودیک، ناتاشا راثول، آنجلیک کابرال، ویکتور گاربر، ایوان پیترز، جنیفر کومیاما، دلا سبا، جان رودینسکی و همچنین رامی یوسف از صداپیشگان انیمیشن Wish هستند. انیمیشن آرزو را در ملوفیلم تماشاگر باشید.

برچسب ها :

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

استقبال فوق‌العاده از سریال Knuckles

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که سریال Knuckles…

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

احتمال ساخت دومین پیش‌درآمد مکس دیوانه قوت گرفت

طرفداران سینمای جرج میلر و دنیای مکس با توجه به اینکه کارگردان…

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشخص شدن زمان پخش نسخه با کیفیت فیلم Godzilla x Kong

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار نسخه دیجیتالی و…

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید