بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : نقش آفرینی اسکارلت جوهانسون در فیلم Featherwood

نقش آفرینی اسکارلت جوهانسون در فیلم Featherwood

نقش آفرینی اسکارلت جوهانسون در فیلم Featherwood

اسکارلت جوهانسون قرار است در فیلم جنایت واقعی به نام Featherwood حضور داشته باشد و به ایفای نقش بپردازد. اسکارلت جوهانسون بیشتر برای بازی در دنیای سینمایی مارول و فیلم بیوه سیاه (Black Widow) شناخته شده است. این هنرمند آمریکایی سرشناس تاکنون برای بازی در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مختلف موفق به دریافت یک جایزه تونی و یک جایزه بفتا شده است. همچنین نامزد دو جایزه اسکار و 5 جایزه گلدن گلوب بوده است و بازی در فیلم‌های استروید سیتی، بیوه سیاه، کتاب جنگل، کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، انتقام‌جویان: عصر اولتران، داستان ازدواج و همچنین بازی در فیلم شبح درون پوسته را در کارنامه خود دارد.

اسکارلت جوهانسون در فیلم Featherwood قرار است در نقش کارول بلوینز، معتاد به هروئین و پرنسس آریایی پر وود (مالک یکی از اعضای باند مواد مخدر) بازی ‌کند که در طول یک داستان حماسی در بازه‌ای 6 ساله به یکی از خبرچینان FBI بدل می‌شود. او به‌عنوان خبرچین باید در مورد خلافکاری‌ها و جنایات مختلف جنایتکاران، نئونازی و همچنین سندیکای مواد مخدر در تگزاس تحقیق کند و به FBI گزارش دهد. کارول بلوینز با گزارش سرقت‌ها، قتل‌ها و جزئیات جنایات مختلف به FBI، به محکومیت حدود 13 عضو از این گروه کمک می‌کند. کارول بلوینز در این راه با زخم‌های جسمی و روحی بسیاری روبه‌رو می‌شود و مجبور است با تهدیدات مداوم از سوی گروه ABT به زندگی خود ادامه دهد.

داستان فیلم Featherwood براساس یک مقاله 6 قسمتی دالاس مورنینگ نیوز (Dallas Morning News) نوشته اسکات فاورل که فینالیست جایزه پولیتزر شده است، ساخته می‌شود که وظیفه کارگردانی آن را آندریا آرنولد بر عهده گرفته است. آندریا آرنولد، فیلمساز، نویسنده و هنرپیشه انگلیسی، کارگردانی فیلم‌های زنبور، بلندی‌های بادگیر، عزیز آمریکایی، تنگ ماهی، شیر، رد رود و گاو را در کارنامه خود دارد. این کارگردان موفق و سرشناس در سال 2005 برای فیلم زنبور موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه شد.

نگارش فیلمنامه فیلم Featherwood بر عهده ند بنسون است. ند بنسون نویسنده و کارگردان آمریکایی است که شهرت او بیشتر برای نگارش فیلمنامه و کارگردانی فیلم گم شدن الانور ریگبی (The Disappearance of Eleanor Rigby) است. فیلم Featherwood با فیلمنامه‌ای عالی و جذاب قرار است در مراسم EFM، جشنواره فیلم برلین معرفی شود.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید