بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : نتفلیکس ساخت دو سریال فرعی ویچر را لغو کرد

نتفلیکس ساخت دو سریال فرعی ویچر را لغو کرد

نتفلیکس ساخت دو سریال فرعی ویچر را لغو کرد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که نتفلیکس قید ساخت سریال پیش‌درآمد The Rats و همچنین یک اسپین-آف مناسب کودکان از دنیای ویچر را زده است. اخیرا نتفلیکس تأیید کرد که فصل پنجم سریال ویچر (The Witcher) آخرین فصل از این سریال است که دو فصل آخر آن به‌ شکل پیاپی فیلمبرداری می‌شوند.

تغییراتی در فصل چهارم سریال ویچر ایجاد شده است که قرار است لیام همسورث در نقش گرالت بازی کند و او جایگزین بازیگر این نقش یعنی هنری کویل می‌شود که در سه فصل اول این سریال در نقش گرالت به ایفای نقش پرداخته است. اکنون مشخص شده است که نتفلیکس دیگر تمایلی به تولید آثار جدیدی براساس مجموعه ویچر ندارد.

به گزارش رسانه What’s on Netflix، نتفلیکس تولید سریال پیش‌درآمد The Rats (موش‌ها) و یک اسپین-آف بدون نام مناسب کودکان را لغو کرده است. سریال The Rats ماجراهای گروهی از بچه‌های ولگرد را روایت می‌کرد که در قسمت نهایی فصل سوم سریال ویچر معرفی شدند. از جمله بازیگرهای این سریال می‌توان به دولف لاندگرن، کریستل الوین، بن رادکلیف، فابین مک‌کالوم، ژولیت الکساندرا، کانر کرافورد، اگی کی. آدامز، استول مارک، دیودون ون‌در مروه و همچنین مورگان سانتو اشاره کرد.

به گزارش رسانه Redanian Intelligence، سریال The Rats حدود دو ماه در آفریقای جنوبی جلوی دوربین رفت که تنها بخش کوچکی از این سریال کوتاه فیلمبرداری شد و بررسی ویدیوهای این سریال توسط نتفلیکس در نهایت منجر به لغو این پروژه شد. البته این امکان وجود دارد که برخی از ویدیوهای سریال The Rats به ‌شکل فلش‌بک در فصل چهارم سریال The Witcher مورد استفاده قرار بگیرند. هنوز این موضوع تأیید نشده است و برای تأیید آن باید تا پخش فصل بعدی سریال ویچر منتظر ماند.

لازم به ذکر است که اگرچه نتفلیکس ساخت دو سریال فرعی ویچر را لغو کرد اما، برای پخش انیمه ویچر: سایرن‌های اقیانوس (The Witcher: Sirens of the Deep) در اواخر سال ۲۰۲۴ برنامه دارد. داستان انیمه ویچر: سایرن‌های اقیانوس به زندگی و ماجراهای گرالت می‌پردازد که برای بررسی یک ‌سری حملات در یک دهکده ساحلی استخدام می‌شود. به‌دنبال استخدام او ناگهان گرالت خود را درگیر یک نزاع چند صد ساله بین انسان‌ها و پریان دریایی می‌بیند بنابراین، او باید با کمک دوستان خود راهی برای حل‌وفصل این ماجرا تا قبل از تبدیل خصومت بین دو قلمرو به جنگی همه جانبه پیدا کند.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید