بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : رکوردشکنی انیمیشن پاندای کونگ فوکار در گیشه جهانی

رکوردشکنی انیمیشن پاندای کونگ فوکار در گیشه جهانی

رکوردشکنی انیمیشن پاندای کونگ فوکار در گیشه جهانی

انیمیشن پاندای کونگ فوکار در گیشه جهانی با اکران جدیدترین سری خود Kung Fu Panda 4، فروش کلی خور را از مرز دو میلیارد دلار عبور داد. سه مجموعه سینمایی در آخر هفته به نمایش گذاشته شدند که به لطف عملکرد قوی جدیدترین قسمت‌های خود توانسته‌اند رکوردهای تازه‌ای در زمینه فروش ثبت کنند. فیلم دو قسمتی تلماسه Dune که کارگردانی آن را دنی ویلنوو بر عهده داشته است و مجموعه Ghostbusters توانستند از مرز یک میلیارد دلار فروش جهانی عبور کنند که در این میان انیمیشن پاندای کونگ فوکار با نمایش جدیدترین قسمت خود، Kung Fu Panda 4 توانست بیش از دو میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کند و به جمع مجموعه‌های سینمایی پرفروش تاریخ بپیوندد. اکران انیمیشن Kung Fu Panda 4 در سطح جهانی به‌صورت مرحله‌ای انجام می‌شود که در این آخر هفته با استقبال فوق‌العاده‌ای در چین مواجه شد.

در سومین آخر هفته اکران انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4، این اثر جذاب و مهیج توانست در داخل آمریکا نزدیک به 17 میلیون دلار فروش داشته باشد که با احتساب 55 میلیون دلار دیگر از بازارهای خارجی، مجموع فروش جهانی خود را به بیش از 268 میلیون دلار رساند. این انیمیشن در روز افتتاحیه خود توانست حدود 19.4 میلیون دلار فروش داشته باشد که در سه روز اول اکران خود در چین توانست فروشی بیش از 26 میلیون دلار را به خود اختصاص دهد و مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

پاندای کونگ فوکار

مجموع فروش داخلی انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 حدود 133 میلیون دلار بوده است که مجموع فروش بین‌المللی آن تاکنون به 134 میلیون دلار رسیده است. نکته قابل توجه درباره این انیمیشن بودجه ساخت آن است که 85 میلیون دلار بوده که تقریبا نصف هزینه ساخت هر یک از سه قسمت اول این مجموعه را دارا می‌باشد و انتظار می‌رود طی روزهای آینده از انیمیشن پاندای کونگ فوکار 3 با فروش 143 میلیون و انیمیشن پاندای کونگ فوکار 2 با فروش 165 میلیون دلار در گیشه داخلی آمریکا پیشی بگیرد. پرفروش‌ترین قسمت از مجموعه انیمیشن پاندای کونگ فوکار در گیشه داخلی آمریکا، اولین قسمت از این مجموع با فروشی حدود 215 میلیون دلار است که بیش از 15 سال از اکرانش می‌گذرد. انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 که توسط شرکت یونیورسال پیکچرز توزیع شده است کم‌فروش‌ترین قسمت این مجموعه به‌شمار می‌رود. پرفروش‌ترین قسمت انیمیشن پاندای کونگ فوکار در سطح جهانی، انیمیشن Kung Fu Panda 2 است که در سال 2011 توسط پارامونت پخش شد و فروشی 664 میلیون دلاری را به خود اختصاص داد.

در انیمیشن Kung Fu Panda 4 هنرمندانی چون جک بلک در نقش پو، داستین هافمن در نقش استاد شیفو، آکوافینا در نقش ژن، جیمز هنگ در نقش آقای پینگ، وایولا دیویس در نقش آفتاب‌پرست، جاناتان کی کوان در نقش هان، برایان کرانستون در نقش لی شان و رونی چنگ در نقش ناخدای قایق ماهیگیری به صداپیشگی پرداخته‌اند. مایک میچل کارگردانی انیمیشن پاندای کونگ ‌فوکار 4 در ژانر اکشن با چاشنی خنده و طنز را بر عهده داشته است. تهیه‌کنندگی انیمیشن Kung Fu Panda 4 بر عهده ربکا هانتلی بوده است.

داستان انیمیشن پاندای کونگ ‌فوکار 4 به روایت تبدیل شدن پو به یک رهبر معنوی دره صلح و جنگجوی اژدهای جدیدی که برای آموزش می‌آید، پرداخته است. در ادامه داستان این انیمیشن یک جادوگر بدذات که قصد دارد تا دوباره همه کاراکترهای شروری که پو آنها را شکست داده را احضار کند، حضور می‌یابد.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید