بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > معرفی : معرفی انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 │ رهبر معنوی دره صلح

معرفی انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 │ رهبر معنوی دره صلح

معرفی انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 │ رهبر معنوی دره صلح

انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 (Kung Fu Panda 4) توسط دریم‌ورکس انیمیشن تولید شده است. سکان هدایت این انیمیشن کمدی هنرهای رزمی که قرار است 8 مارس 2024 پخش شود را مایک میچل بر عهده دارد. انیمیشن Kung Fu Panda 4 چهارمین قسمت از مجموعه پاندای کونگ فوکار است که دنباله‌ای برای پاندای کونگ فوکار 3 محصول سال 2016 به شمار می‌رود.

انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 که قرار است توسط شرکت یونیورسال پیکچرز توزیع شود با تریلری خیره‌کننده به میان دوستداران خود بازگشت و دل‌ها را به لرزه درآورد. در قسمت چهارم این انیمیشن، پو با چالش‌های جدیدی روبه‌رو می‌شود که لحظات طنز و هیجان‌انگیز آن می‌تواند تجربه خوشی را برای تماشاگران آن رقم بزند. برای آشنایی بیشتر با داستان و عوامل سازنده انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 با ما در ملوفیلم همراه بمانید.

خلاصه داستان انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4

داستان انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 پو و چالش‌های جدید پیش روی او را دنبال می‌کند. داستان از جایی آغاز می‌شود که پو، این خرس پاندای علاقه‌مند به کنگ فو که او را به قهرمانی افسانه‌ای تبدیل کرده است برای رهبری معنوی دره صلح انتخاب می‌شود. پو که از این مسئولیت بی‌اطلاع است باید یک جانشین برای خود به‌عنوان جنگجوی اژدهای جدید پیدا کند و او را برای این جانشینی آموزش دهد. در این میان کملئون، که یک جادوگر شرور است و می‌تواند به هر جانوری تبدیل شود، نقشه‌های شومی در سر دارد. کملئون قصد دارد تا با استفاده از عصای حکمت پو، تمام دشمنانی را دوباره به زندگی برگرداند که قبلا پو آنها را به عالم ارواح فرستاده است.

پو علاوه بر آموزش جانشین خود به‌عنوان جنگجوی اژدها باید سعی کند مانع کار کملئون شود. بنابراین، پو با یک روباه به نام ژن و دوستانش سعی می‌کند از این تهدید جلوگیری کند. آیا پو با همکاری دوستانش و روباه می‌تواند مانعی برای اهداف کملئون باشد؟

انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4

عوامل انیمیشن Kung Fu Panda 4

مایک میچل کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا وظیفه کارگردانی قسمت چهارم انیمیشن پاندای کونگ فوکار را بر عهده داشته است. آلوین و سمورچه‌ها: چیپ رکد (Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked)، شرک برای همیشه (Sherek Forever After) و ترول‌ها (Trolls) از دیگر انیمیشن‌هایی هستند که این کارگردان توانا سکان هدایت آنها را در دست داشته است. مایک میچل کارگردانی آثاری چون دوس بیگالو: ژیگولوی مرد، نجات کریسمس و بلندای آسمان را در کارنامه خود دارد.

تهیه‌کنندگی انیمیشن Kung Fu Panda 4 را ربکا هانتلی بر عهده داشته است. موسیقی این انیمیشن را هانس زیمر و استیو مازارو انجام داده‌اند.

آکوافینا هنرپیشه و رپخوان آمریکایی که فعالیت خود را از سال 2011 آغاز کرده است در انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 در نقش ژن، یک روباه ترکمنی که دزد است و پو را در سفرش همراهی می‌کند به صداپیشگی پرداخته است. این هنرمند آمریکایی نخستین زن آسیایی‌تبار است که جوایز نقش اول زن در گلدن گلوب را به خود اختصاص داده است. آکوافینا این موفقیت را به‌خاطر بازی عالی و خاص خود در فیلم وداع محصول سال 2019 کسب کرد. از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی که آکوافینا در آنها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است، می‌توان به آثاری چون همسایه‌ها 2: انجمن خواهری برمی‌خیزد، آسیایی‌های خرپول، تپه‌های بهشت، آواز قو، باهم در خانه و رنفیلد اشاره کرد.

انیمیشن Kung Fu Panda 4

صداپیشگی نقش پو را جک بلک کمدین، نوازنده و بازیگر آمریکایی بر عهده داشته است. جک بلک از ابتدای این مجموعه در نقش پو به صداپیشگی پرداخته است که برای اولین قسمت آن جایزه کودکان نیکلودین برای بهترین صدای انیمیشن در سال 2008 را به خود اختصاص داد. جک بلک برای انیمیشن پاندای کونگ فوکار 2 در سال 2011 نامزد دریافت جوایز مختلفی از جمله جایزه برگزیده مردم و جایزه کودکان نیکلودین شد. رازهای پنج جنگجو در نقش پو، مور مور در نقش آر.ال.استاین و صداپیشگی اسلپی عروسک، داستان کوسه در نقش لنی از جمله آثاری هستند که جک بلک در آنها به صداپیشگی پرداخته است.

بازی درخشان جک بلک در فیلم برنی در نقش برنی تیده جوایز مختلفی را برای این هنرمند به ارمغان آورد که از میان آنها می‌توان دریافت جایزه انجمن منتقدان پخش‌کننده فیلم، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی و کسب جایزه حلقه منتقدان فیلم نیویورک برای بهترین بازیگر نقش اول مرد را نام برد.  

رونی چنگ در نقش کاپیتان ماهی، داستین هافمن در نقش استاد شیفو، برایان کرانستون در نقش لی شان پدر بیولوژیکی پو، لوری تان چین در نقش ننه گراز، جیمز هنگ در نقش آقای پینگ پدرخوانده پو و ایان مک‌شین در نقش تای لانگ پلنگ برفی که در اولین فیلم این مجموعه از پو شکست خورد و در نهایت توسط آفتاب ‌پرست بازگردانده شده است، از هنرمندانی هستند که در انیمیشن Kung Fu Panda 4 به صداپیشگی پرداخته‌اند.

آکوافینا، جاناتان کی کوان در نقش هان رهبر دزدان که یک پولک‌پوست سوندا است و همچنین وایولا دیویس در نقش آفتاب پرست از جمله هنرمندانی هستند که در نقش‌های جدید به صداپیشگی پرداخته‌اند.

جمع بندی

انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 یکی از بهترین انیمیشن‌های کمدی با داستانی مهیج و جذاب است که نمایش هنرهای رزمی در آن می‌تواند مورد پسند مخاطبان واقع شود. این انیمیشن زیبا که می‌تواند همچون قسمت‌های قبلی خود نظرات مثبتی را از تماشاگران و منتقدان به خود اختصاص دهد، مخاطب را با مفاهیمی مثل دوستی، رهبری، خانواده و قدرت درونی مواجه می‌کند. انیمیشن Kung Fu Panda 4 قرار است در 8 مارس 2024 پخش شود.

برچسب ها :

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

بهترین فیلم و سریال های آمریکایی که انیمه اقتباسی دارند

یکی از شاخص‌ترین نمونه‌های سرگرمی در هر فرهنگی انیمه‌ها هستند که توانسته‌اند…

۲۹ خرداد ۱۴۰۳

بهترین مانگاهای تمام دوران

مانگاها کتاب‌های مصور ژاپنی هستند که داستانی را با بیانی روایی یا…

۲۶ خرداد ۱۴۰۳

معرفی انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2) یک فیلم پویانمایی آمریکایی…

۲۴ خرداد ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید