بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : تایید زمان انتشار نسخه باکیفیت انیمیشن پاندای کونگ فوکار ۴

تایید زمان انتشار نسخه باکیفیت انیمیشن پاندای کونگ فوکار ۴

تایید زمان انتشار نسخه باکیفیت انیمیشن پاندای کونگ فوکار ۴

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز زمان انتشار نسخه باکیفیت انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 (Kung Fu Panda 4) را تأیید کرد. مدتی پیش زمان انتشار نسخه باکیفیت انیمیشن پاندای کونگ ‌فوکار ۴ لو رفت و این موضوع اکنون به تأیید شرکت یونیورسال پیکچرز رسیده است. انیمیشن Kung Fu Panda 4 از امروز مورخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ (۹ آوریل ۲۰۲۴) به‌شکل دیجیتالی در پلتفرم‌های Xfinity، اپل، Fandango at Home، ورایزن، کامکست و Cox قابل خریداری یا اجاره است که شامل محتوای جدیدی می‌شود. محتوای جدید در نسخه دیجیتالی انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 شامل یک انیمیشن کوتاه است که پیش‌تر دیده ‌نشده و نام آن Dueling Dumplings است که جک بلک و آکوافینا صداپیشگی آن را بر عهده داشته‌اند.

مایک میچل کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا وظیفه کارگردانی انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 را بر عهده داشته است که سابقه کارگردانی انیمیشن‌هایی چون آلوین و سمورچه‌ها: چیپ رکد، شرک برای همیشه و ترول‌ها را در کارنامه خود دارد. فیلمنامه انیمیشن Kung Fu Panda 4 به قلم جاناتان ایبل، گلن برگر و دارن لمکه به رشته تحریر درآمده است.

جک بلک در نقش پو، جیمز هنگ در نقش آقای پینگ، آکوافینا در نقش ژن، داستین هافمن در نقش استاد شیفو، وایولا دیویس در نقش آفتاب‌پرست، برایان کرانستون در نقش لی شان، لوری تان چن در نقش گراز مادربزرگ، جاناتان کی کوان در نقش هان، رونی چنگ در نقش ناخدای قایق ماهیگیری و ایان مک‌شین در نقش تای لانگ از جمله صداپیشگان این انیمیشن اکشن کمدی ماجراجویانه هستند.

داستان انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 به روایت زندگی پو و چالش‌های جدید پیش روی او پرداخته است. داستان از جایی آغاز می‌شود که پو برای رهبری معنوی دره صلح انتخاب می‌شود و در این میان باید یک جانشین برای خود به‌عنوان جنگجوی اژدهای جدید پیدا کند و او را برای این جانشینی آموزش دهد. در این میان کملئون، که یک جادوگر شرور است و می‌تواند به هر جانوری تبدیل شود، به‌دنبال نقشه‌های شومی که در سر می‌پروراند، قصد دارد تا تمام دشمنانی را دوباره به زندگی برگرداند که قبلا پو آنها را شکست داده است. بنابراین، پو با یک روباه به نام ژن و دوستانش سعی می‌کند از این تهدید جلوگیری کنند.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید