بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : مشخص شدن بازیگران قسمت جدید فیلم خیابان ترس (Fear Street)

مشخص شدن بازیگران قسمت جدید فیلم خیابان ترس (Fear Street)

مشخص شدن بازیگران قسمت جدید فیلم خیابان ترس

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس اولین بازیگران قسمت جدید فیلم خیابان ترس (Fear Street) را استخدام کرد. تابستان گذشته در تیرماه مشخص شد که نتفلیکس قصد دارد چند قسمت جدید از فیلم Fear Street را بسازد و حالا نتفلیکس اطلاعات رسمی از قسمت جدید این فیلم ترسناک را منتشر کرده است. نام قسمت جدید فیلم خیابان ترس قرار است Fear Street: Prom Queen باشد که هنرمندانی چون ایندیا فاولر، سوزانا سان، فینا استرازا، دیوید ایاکونو و الا روبین در آن حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Fear Street: Prom Queen براساس رمانی به نام The Prom Queen نوشته آر ال استاین ساخته می‌شود که اثری مستقل در مجموعه Fear Street به‌شمار می‌رود و داستان آن ارتباطی با سه‌گانه فیلم خیابان ترس نخواهد داشت. کارگردانی فیلم Fear Street: Prom Queen را مت پالمر که تجربه کارگردانی فیلم کالیبر (Calibre)، فیلم جزیره و فیلم بنزین‌فروش را در کارنامه خود دارد، بر عهده گرفته است. مت پالمر علاوه بر کارگردانی وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم ترسناک را نیز بر عهده دارد که دونالد مک‌لری در نوشتن آن به پالمر کمک کرده است.

از دیگر هنرمندانی که قرار است در فیلم Fear Street: Prom Queen حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند، می‌توان به کریس کلاین با سابقه بازی در فیلم ما سرباز بودیم، کاترین واترستون با سابقه بازی در فیلم جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور و لیلی تیلور با سابقه بازی در مجموعه تلویزیونی محدوده بیرونی و فیلم بهترین‌های بروکلین اشاره کرد. به گفته One Take News آریانا گرینبلات اخیرا در پشت صحنه قسمت جدید فیلم خیابان ترس در تورنتو دیده شده است که از تیم بازیگری این فیلم محسوب می‌شود. داستان قسمت جدید فیلم خیابان ترس به روایت اتفاقات دوران پرام مدرسه می‌پردازد.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید