بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : تأیید ساخت انیمیشن بچه های بد 2 (The Bad Guys 2)

تأیید ساخت انیمیشن بچه های بد 2 (The Bad Guys 2)

انیمیشن The Bad Guys 2

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال و دریم‌ورکس ساخت انیمیشن بچه های بد 2 (The Bad Guys 2) را تأیید و اعلام کردند. استو‌دیو انیمیشن‌سازی دریم‌‌ورکس و یونیورسال پس از اعلام ساخت دنباله انیمیشن بچه های بد، تاریخ اکران آن را نیز اعلام کردند. انیمیشن The Bad Guys 2 قرار است در تاریخ 1 آگوست 2025 (10 مرداد 1404) روی پرده سینماها به نمایش گذاشته شود.

از هنرمندانی که قرار است برای صداپیشگی انیمیشن The Bad Guys 2 برگردند، می‌توان به سم راکول در نقش آقای گرگ، آکوافینا در نقش خانم تارانتولا، مارک مارون در نقش آقای مار، آنتونی راموس در نقش آقای پیرانیا و کریگ رابینسون در نقش آقای کوسه اشاره کرد.

سکان هدایت انیمیشن بچه های بد 2 را پیر پرفیل بر عهده دارد که سابقه کارگردانی سری اول این انیمیشن را در کارنامه خود دارد. دستیار کارگردان در دنباله انیمیشن بچه های بد را جی‌پی سنز که در سری اول این انیمیشن به‌عنوان رهبر طراحی شخصیت حضور داشته، بر عهده دارد. برای ساخت موسیقی متن انیمیشن بچه های بد 2 قرار است دانیل پمبرتن آهنگساز سری اول این انیمیشن برای دنباله آن بازگردد. از دیگر هنرمندانی که قرار است در این انیمیشن حضور داشته باشند و به صداپیشگی بپردازند، می‌توان به زاسی بیتس در نقش دایان فاکسینگتون، الکس بورستین در نقش رئیس پلیس میستی لوگینز، ریچارد آیوادی در نقش پروفسور روپرت مارمالاد چهارم و همچنین لیلی سینگ در نقش تیفانی فلافیت اشاره کرد.

داستان انیمیشن The Bad Guys 2 به روایت گروهی از قانون‌شکنان که به شکل حیوانات هستند، می‌پردازد که تلاش می‌کنند تا به‌عنوان رفقای خوب، اعتماد جامعه را جلب کنند که از این طریق بتوانند جایگاهی در زندگی جدید خود کسب نمایند. در این میان آنها مجبور می‌شوند تا بازنشستگی خود را کنار بگذارند و در نهایت توسط گروهی از خلافکاران که تماما زن هستند مجبور به انجام آخرین کار خود می‌شوند.

انیمیشن بچه های بد که اکنون قرار است دنباله آن ساخته شود در سال 2022 اکران شد که توانست مورد توجه منتقدان و مخاطبان بسیاری قرار بگیرد. این انیمیشن کمدی در گیشه جهانی توانست بیش از 250.3 میلیون دلار فروش کند که این فروش شامل بیش از 152.9 میلیون دلار در گیشه بین‌المللی و حدود 97.5 میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی می‌شود.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید