بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : به تعویق افتادن فیلمبرداری فصل سوم سریال سرخوشی (Euphoria)

به تعویق افتادن فیلمبرداری فصل سوم سریال سرخوشی (Euphoria)

سریال Euphoria

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، به گزارش رسانه ددلاین فیلمبرداری فصل سوم سریال سرخوشی (Euphoria) به تعویق افتاد. اگرچه مدتی پیش یکی از هنرمندان نقش‌آفرین در سریال Euphoria، سیدنی سوئینی به نزدیک بودن آغاز فیلمبرداری فصل سوم این مجموعه اشاره کرده بود اما، به تازگی رسانه ددلاین از به تعویق افتادن فیلمبرداری فصل جدید آن به‌طور موقت خبر داد. در ادامه این رسانه اشاره کرد که هنرمندان نقش‌آفرین برای فصل جدید سریال سرخوشی اجازه داده شده که در این فاصله که فیلمبرداری به تعویق افتاده می‌توانند در پروژه‌های دیگری نقش‌آفرینی کنند.

شبکه اچ‌بی‌اُ (HBO) در بیانیه‌ای به این رسانه اعلام کرد که تعهد این شبکه و کارگردان این سریال، سم لوینسون به ساخت فصل سوم این مجموعه همچنان پابرجا است و به بازیگران اجازه می‌دهیم در این فاصله به دنبال فرصت‌های دیگر باشند. به احتمال زیاد شبکه HBO قصد دارد تا فصل سوم سریال Euphoria در سال 2025 پخش شود.

سریال سرخوشی براساس یک سریال کوتاه به همین نام توسط سم لوینسون ساخته شده است که وظیفه نگارش فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشته است. از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال سرخوشی می‌توان به دریک، لوینسون، زاندیا، ادل نور، دافنا لوین و رون لشم اشاره کرد. از جمله هنرمندانی که در سریال سرخوشی حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به زندایا، جیکوب الوردی، سیدنی سوئینی، الژی اسمیت، الکسا دمی، کلمین دومینگو، آستین آبرامز، مود آپاتو و استورم رید اشاره کرد.

داستان سریال Euphoria گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی را دنبال می‌کند که درگیر چالش‌های دوران نوجوانی همچون هویت، مواد مخدر، شبکه‌های اجتماعی، تروما و همچنین عشق و دوستی هستند.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید