بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار اولین تصویر فیلم آواتار 3 (Avatar 3) با رونمایی از موجود جدید آن

انتشار اولین تصویر فیلم آواتار 3 (Avatar 3) با رونمایی از موجود جدید آن

انتشار اولین تصویر فیلم آواتار 3 (Avatar 3) با رونمایی از موجود جدید آن

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر مفهومی تازه‌ای از فیلم آواتار 3 (Avatar 3) توسط جیمز کامرون، کارگردان فیلم‌های آواتار منتشر شد که در آن شاهد موجود جدید دنیای پاندورا هستیم. فیلم Avatar: The Way of Water که موفق شد به سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان تبدیل شود، زمان نسبتا زیادی تا اکران قسمت سوم فیلم آواتار باقی‌مانده است. تصویر جدید منتشر شده از فیلم آواتار 3 که هنوز نام آن مشخص نشده است توسط جیمز کامرون، یک موجود جدید را در فیلم نمایش می‌دهد که مدوسا نام دارد.

جیمز کامرون همچنین تأیید کرد که در فیلم Avatar 3 علاوه بر مدوسا شاهد حضور چند موجود جدید در دنیای پاندورا خواهیم بود. موجود جدید به نمایش گذاشته شده که مدوسا نام دادر، قرار است برای اولین‌بار در فیلم آواتار 3 معرفی شود و همچنین شاهد بازگشت او در فیلم Avatar 4 خواهیم بود. نکته جالب توجه که کامرون آن را تأیید کرد، این است که مدوسا قبلا در فیلمنامه اورجینال فیلم آواتار در سال ۱۹۹۵ و همچنین در پیش‌نویس فیلمنامه نسخه اکران فیلم آواتار در سال ۲۰۰۹ که Project 880 نام داشت، هم حضور داشته است که در نهایت در نسخه نهایی فیلم حذف شده است.

از جمله هنرمندانی که در فیلم Avatar 3 حضور دارند و به صداپیشگی خواهند پرداخت، می‌توان به سم ورتینگتون، سیگورنی ویور، زوئی سالدانا، استیون لانگ، سی.سی.اچ. پاوندر، ژول دیوید مور، جووانی ریبیسی، دیلیپ رائو، کیت وینسلت، کلیف کرتیس، برندن کاول، مت جرالد، بریتین دالتن، ادی فالکو، ترینیتی جو لی بلیس، جک چمپین، بیلی باس، میشل یئو، فیلیپ گلیو، اونا چاپلین و جامین کلمنت اشاره کرد.

فیلم آواتار 3 برای اکران در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم آواتار 4 قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۹ (۱ دی ۱۴۰۸) و فیلم آواتار 5 در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۳۱ (۲۸ آذر ۱۴۱۰) اکران شوند. جیمز کامرون وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های جدید فیلم آواتار را بر عهده خواهد داشت. کامرون علاوه ‌‌بر کارگردانی این فیلم‌ها، به‌همراه ریک جافا، جاش فریدمن، شین سالرنو و آماندا سیلور وظیفه نگارش همه دنباله‌های فیلم آواتار را نیز بر عهده دارد. در ادامه می‌توانید اولین تصویر منتشر شده از فیلم آواتار 3 را مشاهده کنید.

فیلم آواتار 3

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید