بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : ادامه موفقیت چشمگیر سریال Fallout

ادامه موفقیت چشمگیر سریال Fallout

ادامه موفقیت چشمگیر سریال Fallout

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Fallout (سقوط) با دستیابی به ۶۵ میلیون بیننده در طول ۱۶ روز توانست به دومین نمایش محبوب شبکه آمازون پرایم ویدیو تبدیل شود. سریال سقوط علاوه بر به ارمغان آوردن موفقیت‌های زیادی برای شبکه آمازون پرایم ویدیو باعث افزایش فروش و تعداد کاربران بازی‌های فال‌اوت شرکت Bethesda نیز شده است. سریال Fallout در نخستین هفته نمایش خود بالغ‌ بر ۵ میلیون بیننده داشت و در مجموع بیش از ۲.۵ میلیارد ساعت تماشا شده است.

سریال فال اوت که اقتباس تلویزیونی تحسین ‌شده‌ای است توانسته به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بیننده دست یابد. به گزارش رسانه ددلاین، سریال Fallout با دستیابی به ۵ میلیون بیننده در یک بازه زمانی ۱۶ روزه به دومین سریال محبوب شبکه Amazon Prime تبدیل شد و در جایگاه دوم پشت سر سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) قرار می‌گیرد. قرار است فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها در زمانی نامشخصی از سال ۲۰۲۴ تقدیم طرفدارهای این اثر شود.

سریال Fallout که توانسته توجه بیننده‌های زیادی را در انگلستان، فرانسه و برزیل جلب کند و بیش از ۶۰ درصد بیننده‌های این نمایش از خارج آمریکا به تماشای آن بنشینند در بازه زمانی ۱۶ روزه به پربیننده‌ترین نمایش آمازون پرایم در بین گروه سنی ۱۸ تا ۳۴ سال تبدیل شده است.  شرکت آمازون پرایم ویدیو یک هفته پس از پخش این سریال اعلام کرد که این اثر برای فصل دوم تمدید شده است، هرچند به این زودی‌ها نباید منتظر بازگشت آن بود.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید