بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : اندرو گارفیلد و مایلز تلر از گزینه‌های بازی در فیلم عیسی مسیح مارتين اسکورسیزی

اندرو گارفیلد و مایلز تلر از گزینه‌های بازی در فیلم عیسی مسیح مارتين اسکورسیزی

اندرو گارفیلد و مایلز تلر از گزینه‌های بازی در فیلم عیسی مسیح مارتين اسکورسیزی

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قرار است دو هنرمند سرشناس، اندرو گارفیلد و مایلز تلر در فیلم عیسی مسیح مارتين اسکورسیزی به ایفای نقش بپردازند. طبق گزارش رسانه ورایتی، به احتمال زیاد اندرو گارفیلد یا مایلز تلر قرار است نقش اصلی فیلم عیسی مسیح مارتین اسکورسیزی که جدیدترین اثر او محسوب می‌شود را ایفا کنند. طبق گفته برخی منابع آگاه از این فیلم، ظاهرا اثر جدید مارتین اسکورسیزی قرار است با اقتباس از کتاب ژاپنی A Life of Jesus اثر شوساکو اندو ساخته شود. هنوز مشخص نیست که دو هنرمند نام برده شده برای نقش یکسانی با یکدیگر در حال رقابت هستند یا خیر. نقش‌هایی که برای اندرو گارفیلد و مایلز تلر در نظر گرفته شده، مشخص نیست همان حضرت مسیح یا یکی از حواریون آن باشد.

در سال ۲۰۱۶ اندرو گارفیلد و مارتین اسکورسیزی برای فیلم Silence با همدیگر سابقه‌ همکاری داشته‌اند اما، تاکنون مایلز تلر در فیلمی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی به ایفای نقش نپرداخته است. تاکنون جزئیات زیادی از فیلم عیسی مسیح مارتین اسکورسیزی منتشر نشده است اما، این کارگردان قبلا اعلام کرده بود که فیلم او یک روایت ساده و مستقیم از زندگی حضرت مسیح نخواهد بود. این اولین برداشت این کارگردان برنده جایزه اسکار از عیسی مسیح نیست و قبلا هم او در سال ۱۹۸۸ فیلم آخرین وسوسه مسیح را کارگردانی کرده است.

مارتین اسکورسیزی در سال گذشته با پاپ فرانسیس، رئیس کشور واتیکان و رهبر سریر مقدس دیداری داشت که پس از آن، تولید فیلم جدید این کارگردان درباره زندگی حضرت مسیح رسمی شد. اسکورسیزی قصد دارد با اثر مورد بحث، برخی از دیدگاه‌های منفی راجع به مذهب و دین را از بین ببرد و او بارها تاکید کرده است که سینما و مذهب مهم‌ترین عناصر در زندگی او به‌شمار می‌روند. طبق گفته منابع آگاه، این فیلم در زمان حال و در نسخه مدرن شهر نیویورک جریان خواهد داشت و با فرمت سیاه و سفید فیلمبرداری خواهد شد.

همچنین طبق گزارش رسانه ورایتی، انتظار می‌رود فیلمبرداری این پروژه از اواخر سال ۲۰۲۴ در کشورهایی مثل ایتالیا و مصر آغاز شود. آخرین اثر مارتین اسکورسیزی که در سال ۲۰۲۳ اکران شد، فیلم قاتلان ماه کامل (Killers of the Flower Moon) با بازی لئوناردو دیکاپریو، لیلی گلداستون و رابرت دنیرو بود که نامزدی ۱۰ جایزه در مراسم اسکار را به‌دست آورد.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید