بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : تمدید سریال سقوط (Fallout) برای فصل دوم

تمدید سریال سقوط (Fallout) برای فصل دوم

تمدید سریال سقوط (Fallout) برای فصل دوم

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آمازون پرایم با انتشار یک تصویر، به‌صورت رسمی اعلام کرد که سریال سقوط (Fallout) برای فصل دوم تمدید شده است. مدتی می‌شود که فصل اول سریال سقوط از شبکه آمازون پرایم پخش شده است و توانسته نظر مثبت منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند. بسیاری از مخاطبان و منتقدان سریال فال اوت را یکی از بهترین اقتباس‌ها از روی بازی‌های ویدیویی می‌دانند. اکنون قرار است داستان لوسی مک‌لین و دوستانش ادامه داشته باشد و سریال Fallout رسما طبق اعلام شبکه آمازون پرایم برای فصل دوم تمدید شده است و فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد.

از هنرمندانی که در فصل اول سریال فال اوت حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختن، می‌توان به الا پورنل، آرون موتن، والتون گاگینز، کایل مک لاکلن، ساریتا چودری، زلیا مندس جونز، مایکل امرسون، زک چری، لزلی اوگامس و مایک دویل اشاره کرد. خالقان و سازندگان سریال وست ورلد (Westworld)، لیزا جوی و جاناتان نولان به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال حضور دارند. جاناتان نولان علاوه بر تهیه‌کنندگی سریال Fallout پرمخاطب وظیفه کارگردانی ۳ قسمت اول این سریال را نیز بر عهده داشته است.

همچنین جنوا رابرتسون-دووت و گراهام وگنر به‌عنوان شورانر در سریال سقوط حضور داشته‌اند. کارگردان سری بازی Fallout، تاد هاوارد به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در کنار جاناتان نولان و لیزا جوی در سریال فال اوت حضور دارد. اگرچه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد فصل دوم سریال سقوط در دسترس نیست اما، تنها انتظار می‌رود سازندگان و بازیگران اصلی فصل اول این سریال در فصل دوم آن نیز حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است که پس از نمایش سریال Fallout، مجموعه بازی فال ‌اوت هم روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند. بازی Fallout 76 با بیشترین تعداد بازیکن همزمان به‌همراه رشد قابل‌توجه تعداد بازیکنان بازی Fallout 4 و بازی Fallout New Vegas در استیم مواجه شده است و بازی فال‌ اوت 4 با افزایش فروش بیش از ۷۵۰۰ درصدی، پر فروش‌ترین بازی هفته گذشته در اروپا بوده است. همچنین بازی Fallout Shelter نیز با رشد قابل‌توجه دانلود و درآمدزایی مواجه شده است.

از طرفی قرار است آپدیت نسل نهمی بازی Fallout 4 در تاریخ ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) عرضه شود که شامل پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم با رزولوشون بالاتر و همچنین پشتیبانی کامل از استیم دک و موارد بیشتر می‌شود. بازی Fallout 5 در دست ساخت قرار دارد اما، این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، ساخته و عرضه شود. در ادامه می‌توانید پوستر منتشر شده توسط شبکه آمازون پرایم برای تمدید فصل دوم سریال سقوط را مشاهده کنید که در آن شاهد لوسی مک‌لین، غول، مکسیموس و سگ هستیم.

سریال فال اوت

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید