بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : اندی سمبرگ در یک فیلم کمدی جدید بازی می‌کند

اندی سمبرگ در یک فیلم کمدی جدید بازی می‌کند

اندی سمبرگ در یک فیلم کمدی جدید بازی می‌کند

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمالا اندی سمبرگ، بازیگر سریال بروکلین نه-نه (Brooklyn Nine-Nine) در فیلم کمدی جدیدی جلوی دوربین خواهد رفت. طبق گزارش رسانه ددلاین، اندی سمبرگ در فیلم کمدی جدید بدون نام کارگردانان فیلم آماده باشی یا نه (Ready or Not)، مت بتینلی اولپین و تایلر جیلت که به Radio Silence شهرت دارند به ایفای نقش خواهد پرداخت. گفته می‌شود اندی سمبرگ علاوه بر نقش‌آفرینی در این فیلم جدید از طریق بنر Party Over Here به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این فیلم فعالیت خواهد داشت.

اندی سمبرگ که بیشتر برای بازی در سریال بروکلین نه-نه شناخته شده است در فیلم‌ها و سریال‌های دیگری نیز حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده است که از میان آنها می‌توان به فیلم‌های دوستت دارم، مرد (I Love You, Man)، سلست و جسی برای همیشه، دوستی با مزایا، همسایه‌ها و ستاره‌های پاپ: هرگز متوقف نمی‌شوند و سریال‌ پارک‌ها و تفریحات اشاره کرد. علاوه بر نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف در تعدادی انیمیشن نیز وظیفه صداپیشگی را بر عهده داشته است. از جمله انیمیشن‌هایی که اندی سمبرگ به‌عنوان صداپیشه در آنها فعالیت داشته می‌توان به انیمیشن‌های ابری با احتمال بارش کوفته‌قلقلی ۲، چیپ و دیل: تکاوران نجات، آمریکا: تصویر متحرک، لک‌لک‌ها و همچنین انیمیشن‌های هتل ترانسیلوانیا در نقش جانی لوگران اشاره کرد.

فیلمنامه این فیلم کمدی به قلم اندرو لانهم که سابقه نگارش فیلمنامه فیلم‌هایی چون شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) و فیلم دژ شیشه‌ای (The Glass Castle) را در کارنامه خود دارد به رشته تحریر در خواهد آمد که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست اما، طبق گفته منابع آگاه این اثر یک فیلم کمدی رباتی توصیف شده است. طبق گفته منابع آگاه از این فیلم بی نام، حداقل چهار پیشنهاد در حدود قیمت هفت رقمی روی میز تهیه‌کنندگان این اثر است و استودیوهای بیشتری نیز به‌زودی پیشنهاد‌های خود را برای خرید حقوق این فیلم ارائه خواهند کرد.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید