بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : ریچارد کایند به سریال Only Murders in the Building پیوست

ریچارد کایند به سریال Only Murders in the Building پیوست

سریال Only Murders in the Building

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با پیوستن ریچارد کایند فهرست بازیگرهای فصل چهارم سریال Only Murders in the Building گسترش یافت. علاوه بر ریچارد کایند، دفنی روبین، کاترین کوهن و جین ها به سریال فقط قتل های این ساختمان از شبکه هولو پیوستند. به گزارش رسانه ددلاین، هنرمندان نامبرده شده برای ایفای نقش‌های نامعلومی به این نمایش ملحق شده‌اند.

از دیگر هنرمندانی که در سریال Only Murders In the Building حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند، می‌توان به مارتین شورت در نقش الیور پوتنام، استیو مارتین در نقش چارلز هیدن ساویج، سلنا گومز در نقش میبل مورا، ایمی رایان در نقش جین، ناتان لین در نقش تدی و آرون دومنینگز در نقش اسکار توریس اشاره کرد. شبکه هولو سریال Only Murders in the Building را در روز پخش قسمت پایانی فصل سوم برای یک فصل دیگر تمدید کرد اما، هنوز زمانی برای نمایش این سریال کمدی و پرمخاطب در دست نیست.

سریال Only Murders in the Building داستان به روایت داستان سه غریبه‌ شیفته جنایت‌های واقعی پرداخته است که ناگهان خودشان را درگیر یک پرونده اسرارآمیز می‌بینند و باید برای حل آن تلاش کنند. مارتین شورت، استیو مارتین، جان هافمن، جیمی بابیت، دن فوگلمن، سلنا گومز و جس روزنتال به‌عنوان تهیه‌کننده‌های اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند. استیو مارتین، یکی از خالقان و نویسنده‌های سریال در کنار جان هافمن سکان هدایت این نمایش کمدی را در دست دارد.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید