بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : کیم کوتس به دنیای مردگان متحرک پیوست

کیم کوتس به دنیای مردگان متحرک پیوست

کیم کوتس به دنیای مردگان متحرک پیوست

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم بازیگر سریال فرزندان آشوب (Sons of Anarchy) در فصل دوم سریال مردگان متحرک: شهر مرده (The Walking Dead: Dead City) بازی می‌کند. کیم کوتس که سابقه بازی در فیلم‌هایی چون رزیدنت ایول: زندگی پس از مرگ، آخرین پسر پیشاهنگ، تغییر ایکس، حمله به کلانتری 13، باشگاه ماجراجویی، سایلنت هیل و خاطرات واقعی یک آدم‌کش بین‌المللی را در کارنامه خود دارد در سریال مردگان متحرک: شهر مرده در نقش بروگل، رهبر یکی از خشن‌ترین گروه‌های خلافکاری شهر نیویورک به ایفای نقش می‌پردازد.

سریال مردگان متحرک براساس کمیک‌هایی با همین نام از رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است. The Walking Dead: Dead City یک سریال فرعی از مجموعه مردگان متحرک با هنرمندی جفری دین مورگان و لورن کوهن محسوب می‌شود که اتحاد غیرمنتظره مگی و نیگان برای عبور از منهتن آخرالزمانی را به تصویر کشیده است. این شهر در حال فروپاشی از مردگان و ساکنانی مملو شده است که نیویورک را به دنیایی پر از وحشت، هرج‌ومرج، جذابیت و خطر تبدیل می‌کنند.

داستان سریال مردگان متحرک به روایت زندگی مردی که در تلاش برای یافتن خانواده خود است در ۱۰ سال پیش آغاز شد. به‌تدریج این خانواده رشد کرد و آنها از نبردهای مختلف جان سالم به در بردند و با موفقیت‌ نسل جدیدی را تحویل جامعه دادند. این داستان روایتگر داستان بشریت است و داستان‌های بیشتری برای روایت نیز وجود دارد.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید