بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار اولین تریلر انیمیشن هیولاها در محل کار (Monsters at Work)

انتشار اولین تریلر انیمیشن هیولاها در محل کار (Monsters at Work)

انتشار اولین تریلر انیمیشن هیولاها در محل کار (Monsters at Work)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل دوم انیمیشن هیولاها در محل کار (Monsters at Work) توسط دیزنی پلاس منتشر شد. در تریلر منتشر شده، زمان بازگشت فصل دوم این انیمیشن جذاب و تماشایی مشخص شده است. به اعلام دیزنی قرار است پخش فصل دوم سریال انیمیشن هیولاها در محل کار با پخش همزمان دو قسمت اول آن از تاریخ 5 آوریل 2024 (15 فروردین 1403) از دیزنی چنل و دیزنی ایکس‌دی (Disney XD) آغاز شود. همچنین در تاریخ 5 می 2024 (16 اردیبهشت 1403) فصل دوم انیمیشن Monsters at Work از دیزنی پلاس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این انیمیشن به تهیه‌کنندگی فرل بارون و بابز گاناوی و همکاری بخش تلویزیونی دیزنی ساخته و منتشر خواهد شد.

در تریلر منتشر شده از فصل دوم انیمیشن هیولاها در محل کار توسط دیزنی پلاس شاهد عملکرد ناامیدکننده‌ای از تایلر به عنوان Jokester هستیم که در همین حال گروهی برای ترساندن دوباره بچه‌ها در تلاش هستند و تایلر نیز قرار است با این گروه در این زمینه همکاری داشته باشد چون استعداد بالایی در ترساندن بچه‌ها دارد.

داستان و اتفاقات فصل دوم سریال انیمیشن هیولاها در محل کار حدود 6 ماه پس از اتفاقات انیمیشن اصلی جریان دارد و سوخت نیروگاه مرکزی شهر مانسترپلیس از خنده کودکان تأمین می‌شود. تایلر تاسکمان که یک مکانیک بااستعداد و مشتاق است قصد دارد به رؤیای خود یعنی کار کردن در طبقه خنده در کنار مایک و سالی برسد.

از جمله هنرمندانی که در سریال انیمیشن Monsters at Work حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند، می‌توان به بن فلدمن در نقش تایلر تاسکمان، بیلی کریستال در نقش مایک، جان گودمن در نقش سالی، لوکاس نف در نقش دانکن، کلی مری ترن در نقش وال لیتل، استفن استانتون در نقش اسمیتی، هنری وینکلر در نقش فریتز، آیشا تایلر در نقش میلی تاسکمان، آلانا اوباک در نقش کاتر، جنیفر تیلی در نقش سلیا و جان راتزنبرگر در نقش یتی اشاره کرد. اولین پوستر منتشر شده از فصل دوم انیمیشن هیولاها در محل کار در ادامه قرار داده شده است که می‌توانید شاهد آن باشید.

Monsters at Work

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید