بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : جیسون استاتهام در فیلم Mutiny بازی می‌کند

جیسون استاتهام در فیلم Mutiny بازی می‌کند

جیسون استاتهام در فیلم Mutiny بازی می‌کند

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم جیسون استاتهام در فیلم Mutiny که فیلمی اکشن و هیجان‌انگیز است، بازی می‌کند که وظیفه کارگردانی آن را ژان فرانسوا ریشه بر عهده گرفته است. جیسون استاتهام قرار است در فیلم سرکشی (Mutiny) برای کاراکتری با نام کول رید به ایفای نقش بپردازد که کارگردان فیلم هواپیما (Plane) کارگردانی این فیلم اکشن مهیج را بر عهده دارد. در یک بیانیه مطبوعاتی جدید اعلام شد که امتیاز توزیع این فیلم در آمریکای شمالی را شرکت Lionsgate به‌دست آورده است، در حالیکه توزیع‌کننده بین‌المللی این فیلم در اواخر ماه جاری در بازار فیلم کن مشخص خواهد شد.

ژان فرانسوا ریشه که بیشتر برای کارگردانی فیلم هواپیما با نقش‌آفرینی جرارد باتلر شناخته می‌شود سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم پدر هم‌خون (Blood Father)، فیلم غریزه جنایت (Mesrine) و فیلم لحظه‌ای جنون (فرانسوی Un moment d’égarement) را در کارنامه خود دارد. جیسون استاتهام در فیلم‌های اکشن زیادی چون زنبوردار (The Beekeeper)، مگ 2: گودال (The Meg 2: The Trench)، سریع و خشن ایکس (Fast x)، خشم مردانه (Wrath of Man)، مکانیک: رستاخیز (Mechanic: Resurrection) و خط مقدم خانه (Homefront) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم Mutiny را لیندزی میشل و جی.پی. دیویس بر عهده گرفته‌اند و تهیه‌کنندگان این فیلم اکشن جیسون استاتهام و مارک بوتان هستند. داستان فیلم Mutiny به زندگی مردی به نام کول رید پرداخته است که به دنبال به قتل رسیدن رئیس صنعتگر میلیاردرش مقابل چشمان خودش، زندگی او دستخوش تغییر می‌شود. به دنبال این قتل، کول رید مقصر این جنایت شناخته می‌شود و در حالیکه تحت تعقیب است، سعی دارد برای افشای یک توطئه بین‌المللی هر کاری انجام دهد. انتظار می‌رود که تولید فیلم در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ آغاز شود.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید