بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار اولین تصاویر از فیلم Beetlejuice 2 با بازی مایکل کیتون

انتشار اولین تصاویر از فیلم Beetlejuice 2 با بازی مایکل کیتون

انتشار اولین تصاویر از فیلم Beetlejuice 2 با بازی مایکل کیتون

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی دنباله فیلم Beetlejuice توسط برادران وارنر منتشر شده است که شاهد حضور مایکل کیتون در نقش بیتل جوس و جنا اورتگا در نقش آسترید دیتز هستیم. اگرچه هنوز زمانی برای پخش تریلر فیلم Beetlejuice Beetlejuice توسط برادران وارنر اعلام نشده است اما، گفته می‌شود که به‌زودی اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که حدود 30 ثانیه از تریلر فیلم Beetlejuice 2 فاش شده است که این تیزر برای پخش در سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است.

کارگردانی فیلم Beetlejuice Beetlejuice را تیم برتون همانند قسمت اول این فیلم بر عهده دارد. در فیلم Beetlejuice 2 هنرمندانی چون وینونا رایدر در نقش لیدیا دیتز، مایکل کیتون در نقش بیتل جوس، جنا اورتگا در نقش آسترید دیتز، جاستین ثرو در نقش روری، کاترین اوهارا در نقش دلیا دیتز، مونیکا بلوچی در نقش همسر بیتل جوس، ویلم دفو در نقش کارآگاه روح، آرتور کانتی و بورن گورمن حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. فیلمنامه دنباله فیلم Beetlejuice به قلم آلفرد گوف و مایلز میلار به رشته تحریر درآمده است.

قرار است فیلم Beetlejuice 2 در تاریخ 6 سپتامبر 2024 (16 شهریور 1403) روی پرده سینماها به نمایش گذاشته شود. فیلم Beetlejuice که در سال 1988 روی پرده سینماها رفت با بودجه 15 میلیون دلاری تولید شده بود که توانست حدود 75 میلیون دلار در گیشه فروش کند و مورد تحسین منتقدان و مخاطبان قرار بگیرد. این فیلم ترسناک و ماورایی با چاشنی کمدی در مراسم اسکار 1989 توانست جایزه بهترین گریم اسکار را از آن خود کند و نامزد دریافت 2 جایزه از مراسم بفتا شود. در ادامه می‌توانید شاهد تصاویر رسمی منتشر شده از فیلم Beetlejuice 2 باشید.

فیلم بیتل جوس

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید