بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : ساخت فصل دوم و سوم سریال آواتار: آخرین بادافزار با تغییر سازنده آن

ساخت فصل دوم و سوم سریال آواتار: آخرین بادافزار با تغییر سازنده آن

ساخت فصل دوم و سوم سریال آواتار: آخرین بادافزار با تغییر سازنده آن

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قرار است فصل دوم و سوم سریال آواتار: آخرین بادافزار با سازنده جدیدی که نتفلیکس استخدام کرده است، ساخته شود. شبکه نتفلیکس ماه گذشته از تمدید سریال Avatar: The Last Airbender برای فصل دوم و سوم خبر داد و حالا با تغییر شورانر مواجه شده است. به گزارش ددلاین، شورانرهای جدید برای دو فصل پایانی سریال آواتار: آخرین بادافزار کریستین بویلان و جبار رایسانی خواهند بود.

کریستین بویلان و جبار رایسانی برای ساخت دو فصل پایانی سریال آواتار: آخرین بادافزار جایگزین آلبرت کیم به‌عنوان شورانر شده‌اند که سابقه نویسندگی و تهیه‌کنندگی در سریال نیکیتا (Nikita) و سریال اسلیپی هالو (Sleepy Hollow) را در کارنامه خود دارد و به‌عنوان شورانر در فصل اول سریال Avatar: The Last Airbender نیز نقش داشته است. آلبرت کیم از تیم تولید سریال آواتار: آخرین بادافزار به دلیل امضای قرارداد با والت دیزنی که حالا به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فصل دوم سریال پرسی جکسون (Percy Jackson) برای شبکه دیزنی پلاس نقش خواهد داشت، جدا شده است. از جمله بازیگرانی که در سریال Avatar: The Last Airbender حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به گوردون کورمیر در نقش آنگ، ایان اوسلی در نقش سوکا، کیاوینتیو در نقش کاتارا، دالاس لیو در نقش شاهزاده زوکو، دنیل دای کیم در نقش ارباب آتش اوزای، پل سان هيونگ لی، لیم کی سیو، کن لئونگ، ماریا ژانگ، الیزابت یو، تاملین تومیتا، کیسی کمپ-هورینک و ایوان چپمن اشاره کرد.

داستان دنیای سریال آواتار: آخرین بادافزار به ۴ بخش اصلی تقسیم شده‌ است که شامل حکومت خاک، قبایل آب، عشایر باد و کشور آتش می‌شود. در این سرزمین‌ها برخی از مردم آن قادرند عنصر ملی خود را کنترل کنند و آن را به افزارش درآورند که به آنها عنصر افزار گفته می‌شود. در این میان سبک نبرد هر ملت برگرفته از یک سبک رزمی شرقی است که یک نفر از آنها آواتار نامیده می‌شود که می‌تواند بر هر چهار عنصر کنترل داشته باشد. آواتار کسی است که مسئول برقراری صلح و سازش میان ملل و همچنین میان دنیای فیزیکی و دنیای ارواح می‌شود. آواتار در هر لحظه تنها یک نفر است و در صورت مرگ او، این توانایی خارق‌العاده در قالب شخص دیگری از ملت بعدی (به‌ترتیب در چرخه باد، آب، خاک، آتش) دوباره به دنیا می‌آید.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید