بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : بازیگرهای اصلی سریال Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight معرفی شدند

بازیگرهای اصلی سریال Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight معرفی شدند

سریال شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه آواره

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگرهای اصلی سریال Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight (شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه آواره) معرفی شدند که به‌عنوان پیش‌درآمد بازی تاج و تخت (Game of Thrones) در دست ساخت قرار دارد. به گزارش رسانه ورایتی، قرار است پیتر کلیفی نقش سر دانکن تال بلند قامت (داک) و دکستر سول انسل نقش اگان تارگرین پنجم (اگ) را در سریال Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight بازی کنند.

این اسپین-آف سریال بازی تاج‌ و تخت (Game of Thrones) که روی شخصیت‌های دانک (Dunk) و اگ (Egg) تمرکز دارد، براساس مجموعه رمان‌های فانتزی به نام حکایت‌های دانک و اگ (Tales of Dunk and Egg) نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته می‌شود. سریال Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight قرار است ماجراهای سر دانکن بلند قامت و اگان تارگرین پنجم را به تصویر بکشد که پیش از سریال اصلی گیم او ترونز و ۱۰۰ سال پس از House of the Dragon جریان دارد که ۹۰ سال پیش از حوادث رمان ترانه‌ی یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) را دنبال می‌‌کند. انتظار می‌رود که سریال شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه آواره در ۶ قسمت ساخته و از شبکه اچ‌بی‌اُ (HBO) برای طرفدارها به نمایش گذاشته شود.

جرج آر. آر. مارتین تاکنون سه رمان از مجموعه Tales of Dunk and Egg را منتشر کرده است که به‌ترتیب شامل رمان شوالیه‌ی آواره (The Hedge Knight) در سال ۱۹۹۸، رمان شمشیر سوگند خورده (The Sworn Sword) در سال ۲۰۰۳ و رمان شوالیه‌ی مرموز (The Mystery Knight) در سال ۲۰۱۰ می‌شود. در نهایت، این سه رمان جمع‌آوری شد و در قالب یک رمان با عنوان A Knight of the Seven Kingdoms در سال ۲۰۱۵ در اختیار طرفداران قرار گرفت. مارتین و ایرا پارکر، نویسنده‌های House of the Dragon، قرار است فیلمنامه سریال شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه آواره را به رشته تحریر درآورند و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در ساخت آن نقش دارند.

داستان این سریال دو قهرمان در یک قرن پیش از وقایع بازی تاج و تخت که در وستروس سرگردان بودند را دنبال می‌کند. شوالیه جوان و بی‌تجربه اما شجاع با نام سر دانکن بلند قامت و سلحشوری با نام اگ، دو قهرمان داستان سریال هستند. این داستان در عصری رخ می‌دهد که تارگرین‌ها هنوز تخت آهنین را در اختیار دارند و خاطره آخرین اژدها هنوز از حافظه‌ها پاک نشده است و سرنوشتی عالی با دشمنانی قدرتمند و ماجراجویی‌های مخاطره‌آمیزی در انتظار این قهرمانان بی‌نظیر است. در حال حاضر تاریخ پخش خاصی برای سریال Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight اعلام نشده است.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید