بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار اولین تصاویر از کریستین بیل در فیلم عروس (The Bride)

انتشار اولین تصاویر از کریستین بیل در فیلم عروس (The Bride)

انتشار اولین تصاویر از کریستین بیل در فیلم عروس (The Bride)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از گریم هیولایی کریستین بیل در نقش فرانکنشتاین و جسی باکلی در فیلم عروس (The Bride) منتشر شد. فیلم The Bride ساخته مگی جیلنهال از جمله آثار مورد انتظار سینمای هالیوود برای سال آینده محسوب می‌شود که اولین تصاویر از کریستین بیل و جسی باکلی در این فیلم از طریق یک منبع غیرمعمول منتشر شد.

اولین تصاویر تست گریم جسی باکلی و کریستین بیل در نقش زوج هیولایی در این فیلم ترسناک، درام و عاشقانه را جیمی لی کرتیس، مادرخوانده مگی جیلنهال در اینستاگرام منتشر کرده است. این تصاویر که همچنان در مرحله گریم آزمایشی هستند به ما چشم‌اندازی از چهره‌ نهایی این دو شخصیت در فیلم را می‌دهند. فیلم عروس براساس رمان کلاسیک گوتیک فرانکنشتاین یا پرومته مدرن اثر مری شلی ساخته خواهد شد که کارگردانی آن را مگی جیلنهال بر عهده دارد. مگی جیلنهال در کنار اما تیلینگر کاسکوف، تالیا کلین‌هندلر و اسنات هندل‌سمن-کارن وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم The Bride را نیز بر عهده دارد. فیلم عروس دومین پروژه به کارگردانی مگی جیلنهال پس از فیلم دختر گمشده (The Lost Daughter) محسوب می‌شود که نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را برای او به ارمغان آورد.

داستان فیلم The Bride زندگی و ماجراهای فرانکنشتاین که تنها برای یافتن دستیاری برای خودش به شیکاگوی دهه ۱۹۳۰ سفر می‌کند و در آنجا به ‌سراغ دکتر اوفرونیوس می‌رود، را دنبال می‌کند. در ادامه آنها یک زن جوان به‌ قتل ‌رسیده را احیا می‌کنند و از این طریق عروس را خلق می‌کنند. عروسی که آنها خلق می‌کنند فراتر از تصورات‌شان است و همین باعث شکل‌گیری یک رابطه عاشقانه پرشور می‌شود که جلب توجه پلیس و یک جنبش اجتماعی افراطی و مهیج را شکل می‌دهد. فیلم عروس با به تصویر کشیدن داستان جذاب و متفاوت عروس فرانکنشتاین در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۱ مهر ۱۴۰۴) اکران خواهد شد.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید