بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار تصویر جدیدی از انیمیشن موانا 2 (Moana 2)

انتشار تصویر جدیدی از انیمیشن موانا 2 (Moana 2)

انتشار تصویر جدیدی از انیمیشن موانا 2 (Moana 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی تصویر جدیدی از انیمیشن موانا 2 (Moana 2) را منتشر کرد. بهمن ماه گذشته بود که ساخت دنباله انیمیشن Moana تأیید شد و حالا تصویر جدید منتشر شده از این انیمیشن بازگشت موانا را نشان می‌دهد که کمی بزرگ‌تر شده است. تصویر رسمی منتشر شده توسط والت دیزنی از انیمیشن موانا 2 که در آن شاهد بزرگتر شدن موانا نسبت به قسمت اول آن هستیم در واقع، به اتفاقات سه سال پس از قسمت اول این انیمیشن پرداخته است.

وظیفه کارگردانی و نگارش فیلمنامه انیمیشن موانا ۲ را دیوید دریک جونیور بر عهده گرفته است. وظیفه ساخت موسیقی متن و آهنگ‌های انیمیشن موانا ۲ را اوپتایا فوای، ابیگیل بارلو و امیلی بیر که هر یک برنده یا نامزد دریافت جایزه گرمی شده‌اند، بر عهده دارند. اگرچه هنوز اطلاعاتی از صداپیشگان انیمیشن موانا 2 در دست نیست اما، بازگشت آلیئی کراوالیو برای صداپیشگی موانا و همچنین دواین جانسون برای صداپیشگی مائووی در انیمیشن Moana 2 تأیید شده است.

انیمیشن موانا 2، به روایت ادامه داستان موزیکال موانا خواهد پرداخت که او به‌همراه مائووی و گروهی از دریانوردان کاملا جدید و غیرمعمول یک سفر دریایی تازه را آغاز می‌کند. موانا پس از مواجه شدن با پیامی غیرمنتظره از اجداد راه‌یاب خود، باید به دریاهای دور از اقیانوس و در آب‌های خطرناک و گمشده سفر کند و این آغازی برای ماجراجویی‌های جدیدی موانا است که پیش از این آن را تجربه نکرده است. انیمیشن موانا 2 قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۷ آذر ۱۴۰۳) اکران شود که در ادامه می‌توانید تصویر جدید منتشر شده آن را مشاهده کنید.

انیمیشن موانا 2

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید