بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : فاصله زیاد نسخه کارگردان فیلم ناپلئون تا انتشار آن

فاصله زیاد نسخه کارگردان فیلم ناپلئون تا انتشار آن

فاصله زیاد نسخه کارگردان فیلم ناپلئون تا انتشار آن

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رسانه World of Reel اعلام کرد که شرکت اپل در حال‌ حاضر برنامه‌ای برای انتشار نسخه کارگردان فیلم ناپلئون (Napoleon) ندارد. به گزارش رسانه World of Reel با استناد به اظهارات منابع آگاه، نسخه طولانی فیلم ناپلئون به این زودی‌ها منتشر نمی‌شود و در حال ‌حاضر، اپل برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد. نسخه فیلم ناپلئون که حدود ۴.۵ ساعت خواهد بود، نگاه دقیق‌تری به زندگی ژوزفین (با هنرمندی ونسا کربی) پیش از ملاقات با امپراتور فرانسه خواهد داشت.

سکان هدایت فیلم Napoleon را ریدلی اسکات، که سابقه کارگردانی فیلم گلادیاتور (Gladiator) را در کارنامه خود دارد، در دست داشت که فیلمنامه آن را دیوید اسکارپا، با سابقه نگارش فیلمنامه فیلم تمام پول‌های جهان (All the Money in the World) در کارنامه خود، به رشته تحریر درآورد. ریدلی اسکات علاوه بر کارگردانی فیلم ناپلئون به‌همراه کوین والش از شرکت Scott Free به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم فعالیت داشتند. فیلم ناپلئون که در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲) روی پرده‌ سینما رفت، در سراسر جهان موفق به فروش ۲۲۱ میلیون دلار شد و توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جذب کند.

واکین فینیکس در نقش ناپلئون، ونسا کربی در نقش ملکه ژوزفین، بن مایلز در نقش کولنکورت، طاهر رحیم در نقش پل باراس، متیو نیدهم در نقش لوسین بناپارت، لودیوین سنیه در نقش ترزا تالین، مارک بونار در نقش ژان-آندوش جونو، یوسف کرکور در نقش لوئی-نیکولا داوو، پال ریس در نقش تالیران، فیل کورنول در نقش شارل-هانری سانسون، جان هالینگورث در نقش میشل نی و کاترین واکر در نقش ماری آنتوانت در فیلم Napoleon حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید