بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > معرفی : معرفی فیلم اولین طالع نحس │ چیزی را برای ترسیدن خلق کن

معرفی فیلم اولین طالع نحس │ چیزی را برای ترسیدن خلق کن

معرفی فیلم اولین طالع نحس │ چیزی را برای ترسیدن خلق کن

فیلم اولین طالع نحس (The First Omen) یک فیلم ترسناک فراطبیعی محصول ایالات متحده آمریکا است که کارگردانی آن را آرکاشا استیونسون بر عهده داشته است. این فیلم قرار است پیش درآمدی برای فیلم طالع نحس (The Omen) باشد که در سال ۱۹۷۶ اکران شد که ششمین فیلم از مجموعه The Omen است.

دیوید اس. گویر یکی از تهیه‌کنندگان این اثر ماوراطبیعی است که فیلمنامه آن براساس داستانی از بن جاکوبی به قلم استیونسون، تیم اسمیت و کیت توماس به رشته تحریر درآمده است. انتظار می‌رود فیلم اولین طالع نحس به یکی از بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۲۴ تبدیل شود و مخاطبان بسیاری را با داستان خود همراه کند. برای آشنایی بیشتر با هنرمندان نقش‌آفرین در این فیلم دلهره‌آور و سایر عوامل و داستان آن، با ما تا پایان این نوشتار در ملوفیلم همراه بمانید تا به معرفی فیلم The First Omen بپردازیم.

خلاصه داستان فیلم اولین طالع نحس

داستان فیلم اولین طالع نحس به زندگی یک زن جوان آمریکایی که به رم فرستاده می‌شود، پرداخته است. مارگارت زن جوان آمریکایی است که برای آغاز زندگی خدمت به کلیسا به رم فرستاده می‌شود اما، زمان زیادی نمی‌گذرد که با تاریکی مواجه می‌شود. مواجه شدن مارگارت با تاریکی باعث می‌شود، او ایمان خود را زیر سوال ببرد و در ادامه توطئه هولناکی را کشف می‌کند که امیدوار است باعث تولد تجسم شیطان شود. سرانجام ایمان زیر سوال رفته مارگارات و دنیای تاریک کشف شده توسط او به کجا ختم خواهد شد؟

فیلم اولین طالع نحس

هنرمندان و سایر عوامل فیلم اولین طالع نحس

سکان هدایت فیلم The First Omen را آرکاشا استیونسون بر عهده داشته است که انتظار می‌رود به یکی از بهترین فیلم های ترسناک سال 2024 تبدیل شود. برنامه‌ریزی برای تولید این فیلم با پیش درآمدی برThe Omen در آوریل 2016 اعلام شد که در آن زمان قرار بود آنتونیو کامپوس کارگردان فیلم شیطان تمام وقت (The Devil All The Time) کارگردانی آن را بر عهده بگیرد. در می 2022 بود که استودیو قرن بیستم شروع به توسعه فیلم کرد و در نهایت آرکاشا استیونسون برای کارگردانی آن انتخاب شد. فیلم The First Omen قرار است در تاریخ 5 آوریل 2024 توسط استودیو قرن بیستم در ایالات متحده منتشر شود.

فیلمنامه فیلم اولین طالع نحس به قلم استیونسون، تیم اسمیت و کیت توماس براساس داستانی از بن جاکوبی به رشته تحریر درآمده است. نل تایگر فری در اواخر آگوست 2022 برای بازی در نقش اصلی این فیلم انتخاب شد. نل تایگر فری در نقش مارگارت داینو، آمریکایی فرستاده شده به رم برای کار در یک پرورشگاه قبل از پوشیدن حجاب و تبدیل شدن به یک راهبه در فیلم اولین طالع نحس به ایفای نقش پرداخته است. نل تایگر فری بازیگر بریتانیایی است که فعالیت هنری خود را از سال 2012 آغاز کرده است و در چندین فیلم و سریال حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. این هنرپیشه بریتانیایی در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) که یکی از بهترین سریال های ماجراجویانه اکشن به‌شمار می‌رود و رکوردار شمار بیننده در شبکه اچ‌بی‌او (HBO) است و توانسته مخاطبان بسیاری را در کشورهای مختلف دنیا به خود جذب کند، در فصل 5 و 6 حضور داشته است. نل تایگر فری با بازی در نقش میرسلا براتیون در سریال تاج و تخت توانست نقدهای مثبتی را از منتقدان و مخاطبان به خود اختصاص دهد.

از دیگر کارهای این هنرمند بریتانیایی می‌توان به بازی در مجموعه تلویزیونی خدمتکار در نقش لیان اشاره کرد که در ژانر ترسناک روانشناختی ساخته شده است و اولین قسمت از آن در تاریخ 28 نوامبر 2019 به نمایش درآمد. بازی زیبای نل تایگر فری در این سریال ترسناک با استقبال مخاطبان و انتظار آنان برای تماشای قسمت‌ها و فصل‌های بعدی از این مجموعه تلویزیونی همراه بود. او همچنین در فیلم واندرول به ایفای نقش پرداخته است که محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ولاد مارساوین است. با توجه به سابقه بازی نل تایگر فری در یک سریال ترسناک و موفقیت او در آن سریال، انتظار می‌رود بازی بسیار خوبی از او در نقش مارگارت داینو در فیلم اولین طالع نحس را شاهد باشیم که مخاطب را با خود همراه کند.

فیلم The First Omen

در کنار نل تایگر فری در فیلم اولین طالع نحس، سونیا براگا هنرپیشه اهل برزیل قرار دارد که در این فیلم در نقش خواهر سیلویا، راهبه بزرگ یتیم‌خانه ویزاردلی در رم به ایفای نقش پرداخته است. این هنرمند سرشناس که از سال ۱۹۶۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی حضور داشته است. از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی که سونیا براگا در آنها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است، می‌توان به شراب تابستان، شهر مرزی، تازه‌وارد، تستوسترون، چشم‌فرشته‌ای، بوسه زن عنکبوتی، جیزس می‌غلتاند، گرمترین ایالت و برج دلو اشاره کرد.

رالف اینسون یکی دیگر از هنرمندان نقش‌آفرین در فیلم The First Omen است که در نقش پدر برنان، کشیشی که به مارگارت در مورد توطئه‌ای در کلیسا هشدار می‌دهد، بازی کرده است. این بازیگر انگلیسی که به‌خاطر لهجه عمیق و غم‌انگیز یورکشایری‌اش شناخته می‌شود، با بازی در مجموعه تلویزیونی کمدی بریتانیایی به نام اداره در سال 2001 در نقش کریس فینچ به شهرت رسید. از فیلم‌های معروف رالف اینسون می‌توان به بازی در فیلم گرفتن قاتل، چرنوبیل، اولین شوالیه و تیراندازی ماهی اشاره کرد. از دیگر هنرمندانی که در فیلم اولین طالع نحس حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به بیل نای در نقش کاردینال لارنس یکی از اعضای ارشد کلیسای کاتولیک، توفیق برهوم در نقش پدر گابریل یکی از روحانیون کاتولیک شاغل در پرورشگاه، ماریا کابالرو در نقش لوز والز هم‌اتاقی مارگارت در ویزاردلی، نیکول سوراس در نقش کارلیتا اسکیانا فرزند بزرگتر ویزاردلی و چارلز دنس در نقش پدر هریس اشاره کرد.

فیلمبرداری اصلی فیلم The First Omen از ۱۹ سپتامبر تا ۲۲ نوامبر ۲۰۲۲ در لوکیشن رم و صحنه‌های صوتی در استودیو لومینا انجام شد. برای به تصویر کشیدن یتیم‌خانه از ساختمان‌هایی در ویلا پاریسی و مزرعه‌ای در پروکویو استفاده شده است. طراح تولید این فیلم، ایو استوارت درباره نحوه انتخاب ساختمان برای یتیم‌خانه اظهار داشت: “ما می‌خواستیم این ساختمان یک ساختمان بسیار منحصربه‌فرد و زیبا باشد و از آنجایی که نمی‌توانستیم همه چیز را در یک ساختمان پیدا کنیم، سه ساختمان را کنار هم قرار دادیم و مطمئن شدیم که همه آنها به خوبی با یکدیگر مرتبط هستند.”

سخن آخر

فیلم The First Omen با داستانی ترسناک و رازآلود به کارگردانی آرکاشا استیونسون ساخته شده است که قرار است در تاریخ 5 آوریل 2024 توسط استودیو قرن بیستم در ایالات متحده منتشر شود. این فیلم فراطبیعی دلهره‌آور قرار است پیش درآمدی برای فیلم طالع نحس (The Omen) باشد که در سال ۱۹۷۶ اکران شد. نل تایگر فری نقش اصلی را در فیلم بر عهده دارد و در کنار او هنرمندانی چون رالف اینسون، بیل نای، توفیق برهوم و سونیا براگا حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم The First Omen قرار است در تاریخ 5 آوریل 2024 توسط استودیو قرن بیستم در ایالات متحده منتشر شود.

برچسب ها :

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

معرفی و نقد سریال رژیم (The Regime) │ فروپاشی در سایه حماقت عجین شده با سیاست

سریال رژیم یک مجموعه‌ سیاسی و طعنه‌آمیز جدید از شبکه اچ‌بی‌او (HBO)…

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی و نقد فیلم خیالی (Imaginary)│ خلق هیولا با خیال

فیلم خیالی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جف وادلو یک فیلم ترسناک فراطبیعی…

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی و نقد فیلم کافه بین راهی (Road House) │ با بازی جیک جیلنهال

فیلم کافه بین راهی (Road House) یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال…

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید