بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار تصاویر فیلم The Fall Guy (بلاگردان)

انتشار تصاویر فیلم The Fall Guy (بلاگردان)

انتشار تصاویر فیلم The Fall Guy (بلاگردان)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم The Fall Guy توسط مجله توتال منتشر شده است. تقریبا یک ماه دیگر تا اکران فیلم The Fall Guy (مرد ساده لوح) با نقش‌آفرینی رایان گاسلینگ و امیلی بلانت فاصله داریم که تصاویر جدیدی از آن منتشر شده و از همین حالا سوصدای زیادی به پا کرده است. فیلم اکشن کمدی The Fall Guy قرار است در تاریخ 3 مه 2024 (14 اردیبهشت 1403) اکران شود.

سکان هدایت فیلم The Fall Guy را دیوید لیچ، کارگردان فیلم قطار سریع‌السیر (Bullet Train) بر عهده دارد. فیلمنامه این فیلم به قلم درو پی‌یرس به رشته تحریر درآمده است که سابقه نگارش فیلمنامه فیلم سریع و خشمگین: هابز و شاو (Fast and Furious: Hobbs and Shaw) را در کارنامه خود دارد. از تهیه‌کنندگان فیلم The Fall Guy می‌توان به گایمون کاسدی، دیوید لیچ و کلی مک‌کورمیک اشاره کرد. رایان کاسلینگ، آرون تیلور-جانسون، امیلی بلانت، هانا وادینگهام، ترزا پالمر و استفانی هسو از جمله هنرمندانی هستند که در فیلم The Fall Guy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم به روایت زندگی و ماجراهای پیش روی یک بدل‌کار پرداخته که از دوران اوج خود فاصله گرفته است. کلت سیورز بدل‌کاری است که در یک پروژه که مدت‌ها پیش با هنرمند اصلی آن همکاری داشته، مشغول کار است اما، جای او را به یکی دیگر داده بودند. به دنبال ناپدید شدن ناگهانی ستاره این پروژه ماجراجویی کلت سیورز آغاز می‌شود. اکنون این کلت سیورز است که باید یک ستاره سینمایی گم‌شده را بیابد و پرده از یک توطئه بزرگ بردارد و در نهایت برای بازیافتن عشق زندگی خود تمام تلاشش را به کار ببند. این فیلم براساس سریال The Fall Guy که در دهه 1980 با نقش‌آفرینی لی میجرز که از شبکه ABC به نمایش درآمد، تولید شده است. در ادامه می‌توانید بیننده تصاویر منتشر شده فیلم The Fall Guy باشید.

فیلم The Fall Guy

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید