بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : آغاز ساخت فصل سوم سریال انیمیشن شکست ناپذیر (Invincible)

آغاز ساخت فصل سوم سریال انیمیشن شکست ناپذیر (Invincible)

آغاز ساخت فصل سوم سریال انیمیشن شکست ناپذیر (Invincible)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبر آغاز ساخت فصل سوم سریال انیمیشن شکست ناپذیر (Invincible) توسط استیون ین تأیید شد. اگرچه نیمه فصل دوم انیمیشن شکست ناپذیر در اواخر این ماه جاری در تاریخ 24 اسفند پخش می‌شود اما، تولید فصل سوم این انیمیشن شبکه آمازون پرایم ویدئو شروع شده است. ساخت فصل دوم و سوم انیمیشن Invincible ساخته رابرت کرکمن به‌صورت همزمان در سال 2021 توسط شبکه آمازون پرایم ویدئو تمدید و تأیید شد که اکنون آغاز ساخت فصل سوم آن بعد از فصل دومی که برای تولیدش موانع متعددی را پشت سر گذاشت، شروع شده است و انتظار می‌رود در فاصله کوتاه‌تری به نمایش درآید. 

استیون ین صداپیشه کاراکتر مارک گریسون در انیمیشن شکست ناپذیر در مورد آینده این انیمیشن سریالی در مصاحبه با کلایدر مورد سؤال قرار گرفت که در پاسخ به آن گفت که در حال حاضر روی دنباله انیمیشن کار می‌کند. هرچند که دو فصل اول انیمیشن شکست ناپذیر با بیش از دو سال فاصله از هم برای مخاطبان ساخته شد و به نمایش درآمد اما، کارگردان این انیمیشن ابرقهرمانی و جذاب اعلام کرد که برای فصل‌های آتی آن، این اتفاق تکرار نخواهد شد و سعی بر آن است که هر سال فصل جدیدی از این انیمیشن پرمخاطب به نمایش درآید. همچنین رابرت کرکمن فکر می‌کند که برای بیان داستان کامل کمیک Invincible نیاز است که انیمیشنی سریالی در 7 یا 8 فصل ساخته شود.

انیمیشن شکست ناپذیر براساس مجموعه کمیک‌ بوک‌هایی با همین نام اثری از رابرت کرکمن، رایان اوتلی و کوری واکر ساخته شده است. از هنرمندانی که وظیفه صداپیشگی کاراکترهای انیمیشن شکست ناپذیر را بر عهده دارند، می‌توان به جی. کی. سیمونز، زاسی بیتس، سث روگن، ساندرا اوه، جیلیان جیکوبز، کاری پیتون، مارک همیل، سنیکا مارتین-گرین، چاد کولمن، لورن کوهن، جیسون منتزوکس، مایکل کادلیتز و می ویتمن اشاره کرد.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید