بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > نقد و بررسی و ویژه : معرفی انیمیشن‌های جذاب و دیدنی 2023

معرفی انیمیشن‌های جذاب و دیدنی 2023

یکی از سرگرمی‌های مشترک برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، انیمیشن است. ما در این مقاله انیمیشن‌هایی را معرفی خواهیم کرد که علاوه‌بر سرگرم‌کننده بودنشان، آموزنده نیز هستند؛ پس با خیال راحت برای کودکان خود پخش کنید.

برای دانلود انیمیشن‌های جذاب 2023 یا مشاهدۀ آن‌ها می‌توانید به وب‌سایت ملوفیلم مراجعه کنید.

برویم سراغ آشنایی با انیمیشن‌های جذاب و دیدنی 2023.

 

درباره سریال پدرم شکارچی جایزه بگیر

یک خواهر و برادر وارد یک جریان ماجراجویی غیرمنتظره می‌شوند. این ماجراجویی بعد از اینکه در صندوق عقب ماشین پدرشان نشستند تا زمان بیشتری را با او بگذرانند، آغاز می‌شود. آن‌ها متوجه می‌شوند شغل پدرشان آن طور که می‌دانستند نیست. به جای اینکه راننده تحویل کالا باشد، او یک شکارچی در کهکشانی دیگر است. 

این دو بچه در سفر بین کهکشانی، جنگ و مأموریت دریافت می‌کنند. خانواده آن‌ها از طریق پیچ و خم‌های مختلف، پرچالش و ترسناک می‌گذرد و آن‌ها باید با هم همکاری کنند تا با خیال راحت به زمین بازگردند؛ البته قبل از اینکه مادرشان بفهمد کجا هستند.

برای مشاهده و دانلود انیمیشن سریالی پدرم شکارچی جایزه بگیر روی لینک کلیک کنید و این سریال جذاب را مشاهده کنید.

درباره سریال انتقام جو

انیمیشنی ژاپنی که داستان آن در خود این کشور رخ می‌دهد. داستان این سریال 11 قسمتی دربارۀ یک سامورایی است که با خیانت مافوق‌هایش مواجه شده است و با قاتلانی خشن دست و پنجه نرم می‌کند. این انیمیشن از جمله مواردی است که در یک روز، تمام قسمت‌های آن را خواهید دید.

برای مشاهده و دانلود انیمیشن انتقام جو به ملوفیلم مراجعه کنید.

درباره سریال جزیره شکل ها

یک انیمیشن جذاب 2023 که به‌صورت استاپ موشن ساخته شده و یک مجموعه کمدی خانوادگی که محصول آمریکا برای کودکان است. کاراکترهای اصلی مثلث، دایره و مربع بوده و برای کودکان بالای 10 سال مناسب است.

می‌توانید قسمت‌های کامل انیمیشن جزیره شکل‌ها را با کیفیت بالا در وب‌سایت ملوفیلم مشاهده کنید و لذت ببرید.

درباره سریال جزیره جمجمه

این انیمیشن از جمله آن‌هایی است که در ابتدا چندان ذوق دیدنش را نداری؛ ولی با شروع داستان نمی‌توانی چشم از آن برداری. بله قصه از آن‌جا آغاز می‌شود که دانشمندان، سربازان و ماجراجویان برای کشف جزیره‌ای افسانه‌ای و کشف نشده در اقیانوس آرام متحد می‌شوند. 

این گروه وارد قلمروهای ناشناخته و قدرتمند می‌شوند و جنگ نهایی بین انسان و طبیعت را شعله‌ور می‌کنند. آن‌ها باید برای فرار از دنیای اولیه‌ای که بشریت به آن تعلق ندارد بجنگند و خارج شوند.

برای مشاهده این داستان ماجراجویانه به لینک سریال جزیره جمجمه وارد شوید.

درباره سریال دختر ماه و دایناسور شیطان مارول

این انیمیشن در 12 قسمت ساخته شده است که می‌توانید تمامی قسمت‌های آن را در ملوفیلم مشاهده کنید. یکی انیمیشن‌های جذاب و دیدنی 2023 همین گزینه است. داستان آن درباره کودک 13 ساله‌ای است که با نبوغ خود یک دایناسور 10 تنی را به نیویورک امروزی می‌آورد. او و دوستانش با همکاری هم سعی می‌کنند شهر را از خطر محافظت کنند.

برای دیدن این کارتون دوست‌داشتنی و هیجان‌انگیز به صفحه دانلود دختر ماه و دایناسور شیطان مارول مراجعه کنید.

درباره سریال نفرت انگیز و شهر نامرئی

بعد از کلی داستان ماجراجویانه نوبت معرفی یک انیمیشن فانتزی شده است. اگر می‌خواهید کاراکترهایی شیرین و دوست‌داشتنی با یک داستان متفاوت را ببینید، این انیمیشن را از دست ندهید.

نفرت‌انگیز و شهر نامرئی دربارۀ کودکانی است که متوجه می‌شوند دنیای اطرافشان پر از موجودات عجیب و جادویی است. دیدن این سریال سراسر رنگ و لعاب را از دست ندهید.

 

درباره سریال قفل آبی

به سراغ معرفی انیمیشن جذاب دیگری از کشور ژاپن می‌رویم که یکی ازانیمیشن‌های جذاب و دیدنی 2023 است. بازیکنان فوتبال دبیرستانی از سراسر ژاپن برای یک پروژۀ شگفت‌انگیز، دور هم جمع می‌شوند تا بهترین و خودخواه‌ترین مهاجم جهان را خلق کنند. این بازیکنان فوتبال در 24 قسمت همراه شما خواهند بود و سرگرم‌تان خواهند کرد. برای مشاهده تمام قسمت‌های انیمیشنِ قفل آبی کلیک کنید.

درباره سریال پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها

قطعاً جدیدترین قسمت پاندای کونگ فو کار نیز مانند دیگر قسمت‌های آن جذاب و دیدنی است. این انیمیشن در سال 2022 منتشر شد و جزو انیمیشن‌های جذاب و دیدنی 2023 است. داستان از این قرار است که یک جفت راسو مرموز مجموعه‌ای از چهار سلاح قدرتمند را مورد توجه قرار می‌دهند، پو باید خانه‌اش را ترک کند تا در جست‌وجوی رستگاری و عدالت باشد که او را با یک شوالیه انگلیسی به نام بلید سرگردان شریک می‌کنند.

 

ما مطمئن هستیم که این قسمت از پاندای کونگ‌فو کار هم برای‌تان جذاب خواهد بود. پس هرچه زودتر روی لینک کلیک کرده و فیلم را مشاهده کنید.

 

درباره سریال آکادمی فراطبیعی

این انیمیشن از جمله داستان‌های مربوط به دختران جسور و قوی است. میشا جکسون به زندگی عادی خود در بین انسان‌ها مشغول است. او بدون اینکه بداند قدرت‌های ماوراء طبیعی دارد، برخلاف میل خود به مدرسه جادو منتقل می‌شود. بعد از آن اتفاقات جالبی رخ می‌دهد. تمام داستان را برای‌تان تعریف نمی‌کنیم تا خودتان به تماشای انیمیشن آکادمی فراطبیعی بروید. این انیمیشن در 16 قسمت منتشر شده است.

 

سخن آخر

در این مقاله 10 مورد از انیمیشن‌های جذاب و دیدنی 2023 را معرفی کردیم تا با دیدن آن‌ها مشترکان کودک و بزرگسال ما سرگرم شوند؛ البته باید گفت این لیست تمام شدنی نیست و هرچه زودتر آن را آپدیت کرده و انیمیشن‌های جدیدتر را اضافه خواهیم کرد. پس بهتر است هر از گاهی به ما و وب‌سایت ملوفیلم سر بزنید. 

لطفا نظرات خود را دربارۀ این مقاله در زیر بنویسید تا با هم گپ‌وگفت کنیم یا اگر انیمیشنی از قلم افتاده حتما خاطرنشان کنید.

سینا نظری

پست های مرتبط

نقد فیلم فضانورد │ اثری غوطه‌ور در پوچی در ژانر علمی تخیلی

فیلم فضانورد (Spaceman) یک فیلم درام علمی تخیلی آمریکایی محصول ۲۰۲۴ است…

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقد سریال مسئله سه جسم │ اثری جاه‌طلبانه در ژانر علمی تخیلی

سریال مسئله سه جسم (3 Body Problem) اثر جدیدی از سازندگان سریال…

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی تاثیرگذارترین شخصیت های انیمیشنی

در صد سال گذشته هزاران شخصیت کارتونی در انیمیشن‌ها و انیمه‌های مختلف،…

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید