بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > نقد و بررسی و ویژه : معرفی 10 سریال جنایی 2023

معرفی 10 سریال جنایی 2023

اگر به داستان‌های رمزآلود و هیجانی علاقه دارید یا پی‌بردن به رازهای مخوف برای شما لذت‌بخش است به شما پیشنهاد می‌کنیم فیلم‌های جنایی ببینید؛ چراکه مناسب شخصیت و کاراکتر شما است.

در این مقاله 10 سریال جنایی 2023 را معرفی خواهیم کرد. خبر خوش اینکه می‌توانید تمامی این فیلم‌ها را در وب‌سایت ملوفیلم مشاهده کنید.

برویم سراغ آشنایی با لیست فیلم جنایی و رمزآلود.

 

درباره سریال خلاف کار های لندن

خلاف کارهای لندن (Gangs of London)آخرین سریال جنایی 2023 فیلم خلاف کارهای لندن است که در تابستان امسال منتشر خواهد شد. شهر لندن به دلیل مبارزات پی‌درپی باندهای بین‌المللی که باید آن‌ها را کنترل کند؛ همچنین خلاء ناگهانی قدرتی که با ترور رئیس قدرتمندترین خانواده جنایتکار لندن ایجاد می شود، در حال تکه تکه شدن است. 

درباره سریال پوکر فیس

سریال مرموز و جذاب پوکر فیس. این فیلم در مورد شخصی است که توانایی این را دارد که بفهمد چه زمانی کسی دروغ می گوید. او در Plymouth Barracuda به جاده می‌زند و با هر توقف با گروه جدیدی از شخصیت‌ها و جنایات عجیب روبرو می‌شود که به سختی می‌تواند آن‌ها را حل کند. این فیلم یک سریال جنایی و کارآگاهی است که جنایت و عامل جنایت در ابتدای هر قسمت نشان داده می‌شود و چارلی را نشان می‌دهد که در تلاش است تا معما را حل کند.

درباره سریال ارتباط

این یک داستان عاشقانه است که درون یک تریلر سیاسی قرار گرفته است. چیزی که آن را به یک شاهکار تبدیل می‌کند، بازی‌های فوق‌العاده و به‌ویژه کارگردانی عالی است که هر ثانیه از زمان نمایش را به کمال می‌رساند. در نتیجه با دیدن این فیلم، از یک هنر واقعی لذت خواهید برد. این اثر امروزه بسیار نادر است. فیلم و سریال ارتباط را می‌توانید در وب‌سایت ملو فیلم مشاهده کنید.

درباره سریال قانون از نظر لیدیا پوئت

لیدیا پوئت، اولین وکیل واجد شرایط ایتالیا، به دلیل زن بودن از وکالت منع شده است. با این همه در همان زمان او در مورد یک پرونده قتل تحقیق می‌کند. سریال «قانون از نظر لیدیا پوئت» یک سریال با معماری و سبک پوشش کلاسیک است که با دیدنش به وجد خواهید آمد. برای مشاهده و دانلود قانون از نظر لیدیا پوئت می‌توانید اشتراک ملوفیلم را تهیه کنید و از وب‌سایت ما مشاهده کنید.

درباره سریال شوالیه های گاتهام

رسیدیم به پنجمین سریال جنایی 2023. این سریال در یک فصل و 13 قسمت منتشر شده است. بتمن مرده است و یک انبار باروت باعث به آتش کشیده شدن شهر گاتهام شده است. پس از قتل بروس وین، پسر خوانده‌اش، ترنر هیز به خاطر قتل او متهم می‌شود. 

با وجود هاروی دنت -دادستان منطقه‌ای کاریزماتیک و سخت‌گیر- ترنر باید به متحدانش از جمله بهترین دوست و کدنویس قدرتمندش استفانی براون، از دستیاران بتمن، کری کلی، تکیه کند. با این حال، آن‌ها به زودی متوجه می‌شوند که نیروی بزرگ‌تر و شرورتر در شهر گاتهام در کار است. این تیم از فراریان نامتناسب باید با هم متحد شوند تا به نسل بعدی ناجیان آن تبدیل شوند که به نام شوالیه‌های گاتهام شناخته می‌شوند.

برای مشاهدۀ فیلم شوالیه‌های گاتهام می‌توانید اشتراک خود را تهیه کنید و قسمت‌های آن را مشاهده کنید.

درباره سریال سیتادل

سازمان جاسوسی جهانی سیتادل سقوط کرده و خاطره عواملش پاک شده است. اکنون، سندیکای جنایتکار و قدرتمند در حال پر کردن خلاء قدرت است. ماموران سیتادل باید گذشته خود را به یاد بیاورند و قدرت مبارزه را پیدا کنند.

این فیلم پر از صحنه‌های هیجان‌انگیز است که نباید از دست بدهید. 6 قسمت از این سریال در حال حاضر منتشر شده است و جزو بهترین سریال جنایی 2023 است. برای مشاهده روی لینک مشاهده و دانلود فیلم سیتادل کلیک کنید.

درباره سریال برف سیاه

داستان از اینجا شروع می‌شود که پس از کشف کپسول زمان در یک دبیرستان محلی، یک شهر کوچک کوئینزلند در شمال دور وارد گذشته می‌شود و راز قتل حل نشده یکی از دانش آموزان آن آشکار می‌شود. این سریال جنایی 2023 در 6 قسمت منتشر شده است. برای مشاهده می‌توانید به لینک سریال برف سیاه وارد شوید.

درباره سریال کلایدسکوپ

یک دزد چیره دست و خدم‌هایش دست به دزدی حماسی به ارزش 7 میلیارد دلار می‌زنند؛ اما خیانت، طمع و تهدیدهای دیگر نقشه‌های آن‌ها را تضعیف می‌کند. برای مشاهده این فیلم جذاب وارد لینک سریال کلایدسکوپ وارد شوید.

 

درباره سریال اتاق شلوغ

سریال اتاق شلوغ از رمان غیرداستانی 1981 دنیل کیز، The Minds of Billy Milligan الهام گرفته شده است که داستان واقعی بیلی میلیگان، اولین شهروند ایالات متحده در تاریخ را روایت می‌کند که از یک جنایت برجسته با ادعای اختلال هویت تبرئه شده است. این سریال در 8 قسمت در سال 2023 منتشر شده است. برای مشاهده و دانلود سریال اتاق شلوغ روی لینک کلیک کنید.

 

درباره سریال موجه: شهر باستانی

رایلان گیونز که 15 سال پیش از کنتاکی خارج شده بود، اکنون در میامی زندگی می‌کند، یک اتفاق ناگهانی که زندگی او را به‌عنوان یک مارشال در ایالات متحده آمریکا و پدرِ یک دختر 15 ساله متعادل می‌کند. موهایش خاکستری‌تر، کلاهش کثیف‌تر، و جادۀ مقابلش ناگهان بسیار کوتاه‌تر از جاده‌ی پشت سرش می‌شود.

یک برخورد تصادفی در بزرگراه متروک فلوریدا او را به دیترویت می‌فرستد. در آنجا او با کلمنت منسل، با نام مستعار مرد وحشی اوکلاهاما، یک مستأصل خشن آشنا می‌شود. داستان عجیبی بود، این طور نیست؟

وکیل منسل، کارولین وایلدر، بومی قدرتمند شهر Motor City، تمام تلاش خود را برای وکالت از موکلش دارد، حتی زمانی که او بین پلیس و جنایتکار گیر کرده است و بازی خودش نیز در جریان است. این سه شخصیت در مقابل هم قرار می‌گیرند تا ببینند چه کسی زنده از شهر پرایموال خارج می‌شود.

 

 

سخن آخر

تمامی سریال‌هایی که معرفی کردیم جزو بهترین و جذاب‌ترین سریال‌های ژانر جنایی است و از طرفی این فیلم‌ها در سال 2023 منتشر و منتخب شده‌اند. ما 10 اثر به شما معرفی کردیم شما هم اگر سریال جناییِ جذابی می‌شناسید که جایش در این لیست خالی است لطفا به ما و بقیه مخاطبان معرفی کنید.

سینا نظری

پست های مرتبط

نقد فیلم فضانورد │ اثری غوطه‌ور در پوچی در ژانر علمی تخیلی

فیلم فضانورد (Spaceman) یک فیلم درام علمی تخیلی آمریکایی محصول ۲۰۲۴ است…

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقد سریال مسئله سه جسم │ اثری جاه‌طلبانه در ژانر علمی تخیلی

سریال مسئله سه جسم (3 Body Problem) اثر جدیدی از سازندگان سریال…

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی تاثیرگذارترین شخصیت های انیمیشنی

در صد سال گذشته هزاران شخصیت کارتونی در انیمیشن‌ها و انیمه‌های مختلف،…

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید