بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار پوسترهای جدیدی از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

انتشار پوسترهای جدیدی از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

انتشار پوسترهای جدیدی از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از انیمیشن درون و بیرون 2 توسط والت دیزنی و پیکسار منتشر شده است. 9 پوستر منتشر شده توسط پیکسار و والت دیزنی از دنباله انیمیشن Inside Out روی نمایش احساسات قدیمی و جدید رایلی تمرکز دارد. از میان 9 احساس نشان داده شده در پوسترها، 5 احساس از احساسات قدیمی رایلی هستند و 4 احساس دیگر از احساسات جدید او به‌شمار می‌روند که شامل بی‌حوصلگی، حسادت، خجالت و اضطراب می‌شود. در ادامه می‌توانید بیننده این پوسترها باشید.

از هنرمندانی که در انیمیشن Inside Out 2 به صداپیشگی پرداخته‌اند می‌توان به امی پولر در نقش شادی، لویس بلک در نقش خشم، فیلیس اسمیت در نقش غم، لایزا لاپیرا در نقش نفرت، تونی هیل در نقش ترس، مایا هاوک در نقش اضطراب، ادل اگزارکوپولوس در نقش بی‌حوصلگی، ایو ادبری در نقش حسادت، پال والتر هاوزر در نقش خجالت، لیلیمار هرناندز، دایان لین، کنسینگتون تالمن، ایوت نیکول براون، جان راتزنبرگر و همچنین بابی موینیهان اشاره کرد. کارگردانی انیمیشن Inside Out 2 را کلسی مان بر عهده دارد و فیلمنامه آن توسط مگ لفاوه به رشته تحریر درآمده است. مارک نیلسن تهیه‌کنندگی انیمیشن درون و بیرون 2 را بر عهده دارد.

این انیمیشن دنباله‌ای برای انیمیشن Inside Out است که در سال 2015 به کارگردانی پیت داکتر برای مخاطبان به نمایش گذاشته شد و توانست بیش از 858.8 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. انیمیشن Inside Out توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را کسب کند و اکنون دنباله آن قرار است در تاریخ 14 ژوئن 2024 (25 خرداد 1403) اکران شود. در ادامه می‌توانید بیننده پوسترهای جدید منتشر شده از انیمیشن درون و بیرون 2 باشید.

انیمیشن درون و بیرون 2

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید