بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار تریلرهای جدید فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon)

انتشار تریلرهای جدید فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon)

انتشار تریلرهای جدید فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO دو تریلر جدید از فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) منتشر کرد. شبکه HBO با انتشار تریلرهای جدید از فصل دوم سریال خاندان اژدها، طرفداران را به انتخاب یکی از طرفین جنگ دعوت می‌کند. در واقع یک تریلر از دو تریلر پخش شده روی تیم سبز تمرکز دارد و دومی روی تیم سیاه و این یعنی رویارویی و نبرد بین این دو گروه را فصل دوم سریال House of the Dragon شاهد خواهیم بود. در پایان این دو تریلر تازه منتشر شده زمان پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها اعلام شده که قرار است در تاریخ 16 ژوئن 2024 (27 خرداد 1403) از سرویس استریم مکس و شبکه HBO پخش شود.

وظیفه ساخت فصل دوم سریال House of the Dragon همانند فصل اول آن بر عهده رایان کندال است که با همکاری جرج آر آر مارتین روی ساخت این سریال فعالیت دارند. از هنرمندانی که در فصل دوم سریال خاندان اژدها حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به مت اسمیت، اولیویا کوک، اما دارسی، استیو توسانت، ایو بست، ریس ایفانز، سونویا میزونو، ایوان میچل، سایمون راسل بیلی، فابین فرانکل، تام گلین کارنی، فردی فاکس، تام تیلور، گیل رانکین، کیران بیو، کلینتون لیبرتی، تام بنت، جیمی کنا، ابوبکر سلیم و وینسنت رگان اشاره کرد.

فصل دوم سریال خاندان اژدها که در 8 قسمت تولید شده است در ماه ژوئن توسط سرویس استریم مکس و شبکه HBO آغاز خواهد شد که باید با سریال‌های دیگری چون فصل سوم سریال خرس (The Bear)، سریال اکلایت (The Acolyte) و فصل چهارم سریال پسران (The Boys) رقابت کند.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید