بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : کارگردان پیش‌درآمد بازی تاج و تخت معرفی شد

کارگردان پیش‌درآمد بازی تاج و تخت معرفی شد

کارگردان پیش‌درآمد بازی تاج و تخت معرفی شد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که کارگردان سه قسمت اول سریال A Knight of the Seven Kingdoms، پیش‌درآمد بازی تاج و تخت (Game of Thrones) مشخص شده است. کارگردان سریال آینه سیاه (Black Mirror)، اوون هریس برای کارگردانی سه قسمت اول سریال پیش‌در‌آمد بازی تاج ‌و تخت شبکه اچ‌بی‌اُ انتخاب شده است. به گزارش رسانه هالیوود، نام سریال پیش‌درآمد بازی تاج و تخت از شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه آواره (A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight) به A Knight of the Seven Kingdoms تغییر کرده است.

به گزارش رسانه THR، این سریال پیش‌درآمدی در ۶ قسمت تولید خواهد شد که از شبکه HBO به نگاه طرفداران آن تقدیم می‌شود. سریال Knight of the Seven Kingdoms براساس مجموعه رمان‌های فانتزی حکایت‌های دانک و اگ (Tales of Dunk and Egg) نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته می‌شود که ماجراهای سر دانکن بلندقامت و اگان تارگرین پنجم را ۹۰ سال پیش از حوادث رمان ترانه‌ یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) روایت می‌کند.

جرج آر. آر. مارتین تاکنون سه رمان از مجموعه Tales of Dunk and Egg را منتشر کرده است که به‌ترتیب شامل رمان شوالیه‌ی آواره (The Hedge Knight) در سال ۱۹۹۸، رمان شمشیر سوگند خورده (The Sworn Sword) در سال ۲۰۰۳ و رمان شوالیه‌ی مرموز (The Mystery Knight) در سال ۲۰۱۰ می‌شود. در نهایت، این سه رمان جمع‌آوری شد و در قالب یک رمان با عنوان A Knight of the Seven Kingdoms در سال ۲۰۱۵ در اختیار طرفداران قرار گرفت. مارتین و ایرا پارکر، نویسنده‌های House of the Dragon، قرار است فیلمنامه سریال A Knight of the Seven Kingdoms را به رشته تحریر درآورند و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در ساخت آن نقش دارند.

داستان این سریال دو قهرمان در یک قرن پیش از وقایع بازی تاج و تخت که در وستروس سرگردان بودند را دنبال می‌کند. شوالیه جوان و بی‌تجربه اما شجاع با نام سر دانکن بلند قامت و سلحشوری با نام اگ، دو قهرمان داستان سریال هستند. این داستان در عصری رخ می‌دهد که تارگرین‌ها هنوز تخت آهنین را در اختیار دارند و خاطره آخرین اژدها هنوز از حافظه‌ها پاک نشده است و سرنوشتی عالی با دشمنانی قدرتمند و ماجراجویی‌های مخاطره‌آمیزی در انتظار این قهرمانان بی‌نظیر است.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید