بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : مشخص شدن بازیگر نقش گالاکتوس در فیلم The Fantastic Four

مشخص شدن بازیگر نقش گالاکتوس در فیلم The Fantastic Four

مشخص شدن بازیگر نقش گالاکتوس در فیلم The Fantastic Four

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم بازیگر نقش گالاکتوس، کاراکتر شرور و منفی اصلی در فیلم The Fantastic Four مشخص شده است. به گزارش هالیوودریپورتر، قرار است رالف اینسون نقش شرور و منفی گالاکتوس را در فیلم The Fantastic Four بازی کند. رالف اینسون با بازی در نقش کریس فینچ در یک مجموعه تلویزیونی بریتانیایی کمدی به نام اداره (۲۰۰۱) به شهرت رسید. این بازیگر بریتانیایی بیشتر برای بازی در نقش آمیکوس کارو در فیلم‌های هری پاتر، سریال چرنوبیل، سریال بازی تاج و تخت، فیلم جادوگر، فیلم تصنیف باستر استراگز، فیلم بازیکن شماره یک آماده، فیلم تراژدی مکبث، فیلم مرد شمالی و فیلم شوالیه سبز شناخته می‌شود.

از فیلم‌های اخیر رالف اینسون می‌توان به حضور و نقش‌آفرینی در فیلم اولین طالع نحس (The First Omen)، فیلم آفریننده (The Creator) و فیلم ترسناک نوسفراتو (Nosferatu ) به کارگردانی رابرت اگرز اشاره کرد. رالف اینسون همچنین در دنیای بازی در آثاری چون بازی فاینال فانتزی 16 (Final Fantasy XVI)، بازی اساسینز کرید ۴: پرچم سیاه (Assassin’s Creed IV: Black Flag) و دیابلو 4 (Diablo IV) حضور داشته است. این هنرمند بریتانیایی برای نقش‌آفرینی در بازی فاینال فانتزی 16 توانست نامزد دریافت جایزه بفتا شود.

از هنرمندانی که در فیلم چهار شگفت انگیز حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند، می‌توان به پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت‌انگیز، جوزف کوئین در نقش جانی استورم ملقب به هیومن تورچ، ونسا کربی در نقش سو استورم ملقب به زن نامرئی، جولیا گارنر در نقش شالا-بال ملقب به سیلور سرفر، ابن ماس-بچراک در نقش بن گریم ملقب به تینگ و پال والتر هاوزر اشاره کرد. رالف اینسون نیز برای بازی در نقش گالاکتوس به‌عنوان شخصیت شرور و اصلی فیلم The Fantastic Four حضور دارد که پیش از این به‌عنوان یکی از اعضای گروه روجر در فیلم نگهبانان کهکشان حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده است.

وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم The Fantastic Four را مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision بر عهده دارد که فیلمنامه آن به قلم جاش فریدمن به رشته تحریر درآمده است. فیلم The Fantastic Four قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما به نمایش گذاشته شود. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم چهار شگفت‌انگیز از تابستان امسال در بریتانیا آغاز خواهد شد.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید