بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : جان مالکوویچ به فیلم The Fantastic Four پیوست

جان مالکوویچ به فیلم The Fantastic Four پیوست

جان مالکوویچ به فیلم The Fantastic Four پیوست

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار، جان مالکوویچ پس از توافق با مارول استودیو به جمع بازیگران فیلم The Fantastic Four اضافه شده است. جان مالکوویچ که نامزدی 2 جایزه اسکار را برای بازی در فیلم Places in the Heart و فیلم In the Line of Fire به‌دست آورده، حالا قرار است پس از توافق با مارول استودیو در فیلم چهار شگفت انگیز به ایفای نقش بپردازد. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش او در فیلم The Fantastic Four در دسترس نیست و اکنون نمی‌دانیم که او قرار است نقش چه شخصیتی را در این فیلم بازی کند.

نیروی فضایی (Space Force)، اره چرخی مخملی (Velvet Buzzsaw)، تبدیل‌شوندگان: نیمه تاریک ماه (Transformers: Dark of the Moon)، کله فشنگی (Bullet Head)، دره خدایان (Valley of the Gods)، راهنمای مسافران مجانی کهکشان (The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy)، من تو را دوست دارم، بابا (I Love You, Daddy) و همچنین فوق العاده شرور، به طرز وحشتناکی شیطانی و پست (Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile) از جمله فیلم‌های هستند که جان مالکوویچ در آنها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

از هنرمندانی که در فیلم چهار شگفت انگیز حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند، می‌توان به پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت‌انگیز، جوزف کوئین در نقش جانی استورم ملقب به هیومن تورچ، ونسا کربی در نقش سو استورم ملقب به زن نامرئی، جولیا گارنر در نقش شالا-بال ملقب به سیلور سرفر، ابن ماس-بچراک در نقش بن گریم ملقب به تینگ و پال والتر هاوزر اشاره کرد. لازم به ذکر است که جستجو برای انتخاب بازیگر نقش گالاکتوس به‌عنوان شخصیت شرور و اصلی فیلم The Fantastic Four هنوز ادامه دارد.

وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم The Fantastic Four را مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision بر عهده دارد که فیلمنامه آن به قلم جاش فریدمن به رشته تحریر درآمده است. فیلم The Fantastic Four قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما به نمایش گذاشته شود. مراحل فیلبرداری و تولید فیلم چهار شگفت‌انگیز از تابستان امسال آغاز خواهد شد.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید