بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : احتمال ساخت دنباله فیلم برنامه خانوادگی (The Family Plan)

احتمال ساخت دنباله فیلم برنامه خانوادگی (The Family Plan)

احتمال ساخت دنباله فیلم برنامه خانوادگی (The Family Plan)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال ساخت دنباله فیلم The Family Plan توسط سایمون سلان جونز کارگردان این فیلم در گفت‌وگو با رسانه کامینگ‌سون (ComingSoon) اعلام شد. سایمون سلان جونز که توسط رسانه کامینگ‌سون برای پروژه بعدی خود مورد سوال قرار گرفت در پاسخ، به احتمال ساخت دنباله فیلم برنامه خانوادگی اشاره کرد.

کارگردان فیلم The Family Plan در این گفت‌وگو اظهار داشت: “اگرچه هنوز نمی‌دانم پروژه بعدی به‌طور یقین چه فیلمی خواهد بود اما، درباره دنباله احتمالی فیلم برنامه خانوادگی صحبت شده است و گردهم‌آیی گروره قدیمی به‌نظرم جذاب است.”

داستان فیلم The Family Plan به روایت زندگی مردی پرداخته است که زندگی آرامی در حومه شهر با همسر و سه فرزند خود دارد و یک فروشنده موفق خودرو است. دن مورگان که اکنون یک فروشنده خودرو است در گذشته یک قاتل زبده دولتی بوده که وظیفه از بین بردن مرگبارترین تهدیدات جهان را بر عهده داشته است. ردیابی دن مورگان توسط دشمنان گذشته او را برای محافظت از خانواده‌اش به سفری جاده‌ای به مقصد لاس وگاس وادار می‌کند.

مارک والبرگ، میشل موناهن، زوئی کولتی، کیران هایندز، ون کراسبی، جوینر لوکاس و مگی کیو از جمله هنرمندانی هستند که در این فیلم اکشن کمدی حضور داشته‌اند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم برنامه خانوادگی با بازی فوق‌العاده مارک والبرگ که از هنرمندان نقش‌آفرین در فیلم مشت زن (The Fighter) نیز است، بدون اکران در سینما در 15 دسامبر 2023 (24 آذر 1402) پس از نمایش در اپل تی‌وی پلاس (Apple TV+) به موفق‌ترین اثر پخش شده از این سرویس تبدیل شد.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید