بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : اعلام تاریخ پخش دو قسمت سینمایی انیمه Bocchi the Rock

اعلام تاریخ پخش دو قسمت سینمایی انیمه Bocchi the Rock

انیمه Bocchi the Rock

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، استودیو Cloverworks تاریخ پخش دو قسمت سینمایی انیمه Bocchi the Rock را با انتشار تریلری تأیید و اعلام کرد. طرفدارن این انیمه کمدی پیش از انتظار برای پخش فصل دوم آن می‌توانند منتظر تماشای دو قسمت سینمایی انیمه بوچی راک باشند. طبق اعلام استودیو Cloverworks انیمه Bocchi the Rock که در دو قسمت ساخته شده، قرار است انیمه Bocchi the Rock! Compilation Film Re در تاریخ 7 ژوئن 2024 (18 خرداد 1403) اکران شود. سپس در تاریخ 9 آگوست 2024 (19 مرداد 1403) انیمه Bocchi the Rock! Compilation Film Re: Re در ژاپن روی پرده سینماها به نمایش گذاشته شود.

انیمه Bocchi the Rock اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر آکی هاماجی است که وظیفه تولید آن را استودیو Cloverworks بر عهده گرفته است. از کارهای شاخص استودیو Cloverworks می‌توان به انیمه‌هایی چون Persona 5: The Animation، جاسوس و خانواده (Spy × Family) و عروسک آراسته من (My Dress-Up Darling) اشاره کرد.

داستان انیمه Bocchi the Rock هیتوری گوتو یک دختر دبیرستانی را دنبال می‌کند که رؤیای عضویت در یک گروه موسیقی را دارد و به همین خاطر شروع به یادگیری گیتار می‌کند. هیتوری گوتو شخصیتی بسیار خجالتی دارد و همین سبب شده تا او دوستی نداشته باشد. رؤیای هیتوری گوتو پس از ملاقات با نیجیکا ایجیچی، دختر درامر و کسی که برای گروهش به‌دنبال یک گیتاریست است، به حقیقت تبدیل می‌شود.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید