بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار تصاویری از فصل دوم سریال The Last of Us

انتشار تصاویری از فصل دوم سریال The Last of Us

انتشار تصاویری از فصل دوم سریال The Last of Us

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر دیسکاوری نخستین تصاویر رسمی از فصل دوم سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه اچ‌بی‌اُ را منتشر کردند که جول و الی را نشان می‌دهند. در تصاویر تازه منتشر شده جزئیات زیادی از داستان سریال در اختیار طرفدارها قرار داده نشده است و تنها جول سالخورده (با نقش‌آفرینی پدرو پاسکال) و الی (با هنرمندی بلا رمزی) را به نمایش گذاشته است. هنوز زمان پخش فصل دوم این سریال اقتباسی تحسین‌شده مشخص نشده است.

کارگردان سریال وراثت (Succession) مارک مایلود، کیت هرون کارگردان سریال لوکی (Loki)، کارگردان سریال نگهبانان (Watchmen) استیون ویلیامز، نینا لوپز-کورادو کارگردان سریال پری میسون (Perry Mason) و همچنین نیل دراکمن و کریگ مازن قرار است حداقل سکان هدایت یکی از قسمت‌های فصل دوم سریال The Last of Us را در دست بگیرند. دنیل ریکمن مدتی قبل ادعا کرد که فصل دوم این اقتباس تلویزیونی هفت قسمت خواهد داشت.

پدرو پاسکال و بلا رمزی دوباره برای تکرار نقش‌های خود، جول و الی به فصل دوم سریال The Last of Us باز خواهند گشت. از هنرمندانی که در فصل دوم سریال The Last of Us حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند، می‌توان به گابریل لونا در نقش تامی، کیتلین دیور در نقش ابی، یانگ مازینو در نقش جسی، ایزابلا مرسد در نقش دینا، اریلا بارر در نقش مل، اسپنسر لرد در نقش اوون، دنی رامیرز در نقش مانی، تاتی گابریل در نقش نورا و کاترین اوهارا در نقشی نامعلوم اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر تازه منتشر شده از فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما را مشاهده کنید.

فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما
فصل دوم سریال The Last of Us

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید