بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : دنباله فیلم Godzilla x Kong ساخته می‌شود

دنباله فیلم Godzilla x Kong ساخته می‌شود

دنباله فیلم Godzilla x Kong ساخته می‌شود

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لجندری اخیرا با استخدام یک نویسنده اعلام کرد که روند ساخت فیلم بعدی مانسترورس و ادامه فیلم Godzilla x Kong را آغاز کرده است. در واقع دنیای هیولایی مانسترورس توسط نویسنده انیمیشن مرد عنکبوتی 2 به کار خود در سینماها ادامه خواهد داد. لجندری دیوید کالاهام را برای نگارش فیلمنامه دنباله فیلم Godzilla x Kong استخدام کرده است که سابقه نگارش فیلمنامه آثاری چون آمریکا: تصویر متحرک (America: The Motion Picture)، مورتال کامبت (Mortal Kombat)، شانگ-چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings)، زن شگفت انگیز 1984 (Wonder Woman 1984) و سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی (Zombieland: Double Tap) را در کارنامه خود دارد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این فیلم در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که دیوید کالاهام وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم بعدی دنیای مانسترورس را بر عهده گرفته است. دیوید کالاهام علاوه بر نگارش فیلمنامه دنباله فیلم Godzilla x Kong، اکنون وظیفه نگارش فیلمنامه انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse و فیلم لایو اکشن هرکولس را بر عهده گرفته است.

ساخت دنباله فیلم گودزیلا x کونگ پس از موفقیت فوق‌العاده فیلم Godzilla x Kong: The New Empire رخ می‌دهد که تاکنون توانسته است بیش از ۵۴۸.۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته باشد که این فروش شامل بیش از ۱۸۹.۲ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۳۵۹.۱ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی است. هزینه ساخت فیلم Godzilla x Kong: The New Empire تنها ۱۳۵ میلیون دلار بوده است و با توجه‌ به آن، حالا این فیلم یکی از پر سودترین فیلم‌های این مجموعه به‌شمار می‌رود.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید