بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : تاخیر در نمایش فیلم اره 11 (Saw XI) روی پرده سینما

تاخیر در نمایش فیلم اره 11 (Saw XI) روی پرده سینما

تاخیر در نمایش فیلم اره 11 (Saw XI) روی پرده سینما

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طبق اعلام شرکت لاینزگیت قرار است فیلم اره 11 (Saw XI) با یک سال تأخیر روی پرده سینما به نمایش گذاشته شود. پس از موفقیت‌های فیلم اره ایکس (Saw X) شرکت لاینزگیت به تولید یازدهمین دنباله این مجموعه چراغ سبز نشان داد. اگرچه فیلم اره 11 در ابتدا برای اکران در پاییز سال جاری برنامه‌ریزی شده بود اما، طبق اعلام شرکت لاینزگیت قرار است این فیلم با یک سال تأخیر روی پرده سینما برود. اکنون فیلم اره 11 به‌جای ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) قرار است در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۵ (۴ مهر ۱۴۰۴) روی پرده سینما به نمایش گذاشته شود. با توجه به آغاز نشدن مراحل تولید این فیلم ترسناک، این موضوع چندان هم دور از ذهن نبود.

فیلم اره ایکس یا اره 10 که در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ (۷ مهر ۱۴۰۲) روی پرده سینما رفت با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد و توانست بیش از ۱۱۱.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. علاوه بر استقبال مخاطبان از این فیلم ترسناک، اره 10 مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفت که کارگردانی آن را کوین گرویترت که سابقه کارگردانی فیلم اره ۶ (Saw VI) را در کارنامه خود دارد به عهده داشته است.

فیلمنامه فیلم اره 10 به قلم جاش استالبرگ به رشته تحریر درآمده است که در خلاصه داستان آن، جان کرامر (جیگساو) به امید یافتن راهی برای درمان سرطان خود راهی مکزیک می‌شود اما، زمانی که متوجه می‌شود کل قضیه درمان او ساختگی بوده است، فکر گرفتن انتقام او را آسوده نمی‌گذارد. همین قضیه سبب می‌شود تا پای تله‌های مرگبار جیگساو به داستان باز شود. توبین بل، استیون برند، سینوو ماکودی لوند، پالت هرناند، مایکل بیچ، اکتاویو هینوجوزا، رناتا واکا و جاشوا اوکاموتو از جمله هنرمندانی هستند که در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید