بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : دنی وودبرن به فصل چهارم سریال ویچر (The Witcher) پیوست

دنی وودبرن به فصل چهارم سریال ویچر (The Witcher) پیوست

دنی وودبرن به فصل چهارم سریال ویچر (The Witcher) پیوست

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که در فهرست بازیگرهای فصل چهارم سریال ویچر The Witcher شبکه نتفلیکس، نام سه بازیگر دیگر اضافه شده که قرار است دنی وودبرن در نقش زولتان چیوی بازی کند. با پیوستن شارلتو کوپلی، دنی وودبرن و جیمز پیورفوی به فصل چهارم سریال ویچر، فهرست بازیگرهای این سریال گسترش یافت. طبق گزارش رسانه ورایتی، دنی وودبرن نقش زولتان، دورف دوست‌داشتنی این مجموعه را بازی می‌کند در حالیکه، جیمز پیورفوی در نقش مشاور دادگاه و جاسوسی با نام استفن اسکلن و شارلتو کوپلی در نقش یک شکارچی جایزه‌بگیر با نام لئو بونهارت به ایفای نقش خواهند پرداخت.

از دیگر هنرمندانی که در فصل چهارم سریال ویچر حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت، می‌توان به فریا آلن در نقش سیری، جوئی بیتی در نقش جسکیر و آنیا چالاترا در نقش یِنیفر اشاره کرد. تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال ویچر، لورن اشمیت است که در کنار او، جیسون براون و شان دنیل از شرکت Sean Daniel و همچنین تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت پلاتج ایمیج نیز از دیگر تهیه‌کننده‌های اجرایی این سریال هستند.

کتاب‌های The Witcher اثر آندری ساپکوفسکی داستانی حماسی از سرنوشت را روایت می‌کند. در سریال The Witcher یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت از ریویا تلاش می‌کند تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که در آن مردم اغلب شرارت بیشتری نسبت به حیوانات از خود نشان می‌دهند. زمانی که دست تقدیر گرالت را به‌ سوی یک شاهدخت جوان با رازی خطرناک و جادوگری قدرتمند سوق می‌دهد، این سه مجبور می‌شوند در کنار هم راه خود را در قاره‌ای به‌شدت بی‌ثبات پیدا کنند.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید