بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : مشخص شدن درجه سنی فیلم جوکر 2 (Joker 2)

مشخص شدن درجه سنی فیلم جوکر 2 (Joker 2)

فیلم Joker: Folie a Deux

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، درجه سنی فیلم جوکر 2 (Joker 2) مشخص شد. شرکت برادران وارنر اخیرا نخستین پوستر فیلم جوکر: جنون دو نفر (Joker: Folie a Deux) را به اشتراک گذاشت و اکنون این فیلم با نقش‌آفرینی واکین فینیکس با درجه سنی بزرگسال روی پرده سینما خواهد رفت. فیلم جوکر ۲ همچون نخستین قسمت خود، درجه سنی بزرگسال را از سوی MPA (انجمن تصاویر متحرک آمریکا) دریافت کرده است. دریافت درجه سنی بزرگسال (درجه سنی R) برای دنباله فیلم جوکر به دلیل داشتن محتوای به‌شدت خشونت‌آمیز، برهنگی، الفاظ رکیک و موارد دیگر در آن عنوان شده است.

سکان هدایت فیلم Joker: Folie a Deux را تاد فیلیپس، کارگردان نخستین قسمت فیلم جوکر بر عهده دارد. واکین فینیکس قرار است دوباره برای ایفای نقش کاراکتر شرور دنیای دی‌سی باز‌گردد و نقش هارلی کوئین، دستیار نابغه و معشوقه جوکر را لیدی گاگا، خواننده برنده‌ جایزه‌ گرمی بر عهده خواهد داشت. در حال ‌حاضر جزئیات بیشتری از فیلم جوکر 2 در دست نیست اما، در گزارش‌های قبلی ذکر شده بود که بخش زیادی از اتفاقات داستان این فیلم در تیمارستان آرکهام جریان دارد.

از هنرمندانی که قرار است در فیلم جوکر 2 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند، می‌توان به واکین فینیکس، لیدی گاگا، کاترین کینر، زاسی بیتس، جیکوب لافلند و همچنین برندن گلیسون اشاره کرد. به گفته لارنس شر فیلمبردار فیلم جوکر ۲، این فیلم قرار نیست اثری موزیکال باشد و فقط دارای موسیقی است و این موسیقی بخشی از فیلم و کاراکترها است.

اخیرا، شرکت برادران وارنر در کنار انتشار پوستر فیلم Joker 2 اعلام کرد که نخستین تریلر این فیلم قرار است در تاریخ ۹ آوریل ۲۰۲۴ (۲۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش شود. فیلم جوکر 2 (Joker: Folie a Deux) قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها به نمایش گذاشته شود.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید