بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : اتمام فیلمبرداری فیلم سونیک خارپشت 3 (Sonic the Hedgehog 3)

اتمام فیلمبرداری فیلم سونیک خارپشت 3 (Sonic the Hedgehog 3)

فیلم Sonic the Hedgehog 3

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جف فاولر با انتشار تصویر جدیدی خبر داد که کار فیلمبرداری فیلم سونیک خارپشت 3 (Sonic the Hedgehog 3) به پایان رسیده است. جف فاولر، کارگردان دنباله فیلم سونیک خارپشت با انتشار تصویر جدیدی از پایان مراحل فیلمبرداری این فیلم خبر داد که قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها در آمریکا به نمایش گذاشته شود.

فیلمنامه فیلم سونیک خارپشت 3 به قلم پت کیسی، جان ویتینگتون و جاش میلر به رشته تحریر درآمده است که جف فاولر باری دیگر سکان هدایت قسمت سوم فیلم سونیک خارپشت را در دست داشت. اگرچه هنوز جزئیاتی از داستان فیلم Sonic the Hedgehog 3 در دست نیست و آن را مخفی نگه داشته‌اند اما، به‌نظر می‌رسد که این فیلم با الهام از دو بازی ساخته شده است. بازی‌هایی که احتمال دارد داستان فیلم سونیک خارپشت 3 با الهام از آنها ساخته شده باشد شامل بازی Sonic Adventure 2 محصول سال ۲۰۰۱ (نخستین حضور کاراکتر شدو در مجموعه سونیک) و بازی Shadow the Hedgehog محصول سال ۲۰۰۵ است.

بن شوارتز در نقش سونیک یک جوجه تیغی آبی انسان‌نما که می‌تواند با سرعت مافوق صوت بدود، ادریس البا در نقش ناکلز اکیدنا یک جنگجوی اکیدنا قرمز انسانی با قدرت مافوق بشری که تنها بازمانده قبیله اکیدنا است و کالین اوشاگنسی در نقش تیلز پراور از صداپیشگان پویانمایی و جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک، تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، لی مجدوب در نقش مأمور استون، آلیلا براون در نقش ماریا و تام بتلر در نقش فرمانده والترز از بازیگران لایواکشن در فیلم سونیک خارپشت 3 هستند. از هنرمندان تازه‌وارد به فیلم Sonic the Hedgehog 3 می‌توان به کریستن ریتر، کریستو فرناندس، جیمز ووک، جورما تاکونی و سوفیا پرناس اشاره کرد.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید