بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : شباهت‌های فصل سوم سریال Yellowjackets با فصل اول آن

شباهت‌های فصل سوم سریال Yellowjackets با فصل اول آن

شباهت‌های فصل سوم سریال Yellowjackets با فصل اول آن

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از فصل سوم سریال Yellowjackets توسط یکی از خالقان آن به اشتراک گذاشته شد. اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال Yellowjackets که به دلیل اعتصابات هالیوود در سال گذشته به تعویق افتاده بود توسط یکی از خالقان آن، اشلی لایل در مصاحبه با رسانه The Warp ارائه شد. در این مصاحبه اشلی لایل به طرفداران این سریال اطمینان داد که فصل سوم آن از نظر حال‌وهوا شباهت‌هایی با فصل اول خود خواهد داشت.

اشلی لایل در مصاحبه با رسانه The Warp بیان کرد: “در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه فصل سوم سریال Yellowjackets هستیم و قصد ندارم جزئیات بیشتری از آن را فاش کنم اما، می‌توانم بگویم که فصل سوم این سریال از نظر حال‌وهوا شباهت‌هایی به فصل اول دارد و این را می‌توان به‌نوعی برگشت به فصل اول سریال دانست.”

اخیرا یکی از هنرمندان نقش‌آفرین در سریال Yellowjackets، سامانتا هنرتی در نقش میستی تأیید کرد که هنرمندان اصلی این سریال در حال مذاکره برای تمدید قرارداد خود با شبکه شوتایم برای نقش‌آفرینی در فصل سوم این سریال پرمخاطب هستند. سریال Yellowjackets را می‌توان ترکیبی از یک داستان ترسناک روانشناختی، بقاء و درام دوران بلوغ دانست که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است و توانسته نقدهای مثبتی از منتقدان را دریافت کند. داستان سریال Yellowjackets به روایت گروهی از بازیکنان بااستعداد فوتبال یک دبیرستان پرداخته که شانس با آنها یار است و جان سالم از سقوط هواپیما در یک منطقه دورافتاده شمالی به در می‌برند. ماجراها و اتفاقات پیش روی این گروه داستان سریال Yellowjackets را شکل داده است.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید