بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : تمدید ساخت فصل چهارم سریال خرس (The Bear)

تمدید ساخت فصل چهارم سریال خرس (The Bear)

تمدید ساخت فصل چهارم سریال خرس (The Bear)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه FX و سرویس استریم هولو سریال خرس (The Bear) را برای فصل چهارم تمدید کردند. آبان امسال سرویس استریم هولو و شبکه FX پس از چند ماه انتظار، سریال خرس را برای فصل سوم تمدید کردند و حالا این سریال جذاب و تماشایی حداقل برای یک فصل دیگر بازخواهد گشت. تمدید فصل چهارم سریال The Bear اگرچه هنوز به‌صورت رسمی توسط شبکه FX یا سرویس استریم هولو تأیید نشده است اما، این خبر توسط چندین منبع موثق به ددلاین گفته شده و آن را تأیید کرده‌اند. تمدید فصل چهارم سریال خرس به‌طور مخفیانه توسط شبکه FX و هولو به‌خاطر تولید همزمان فصل سوم با فصل چهارم این سریال کمدی و جذاب در شیکاگو است.

در این راستا، رسانه‌های محلی شیکاگو فیلمبرداری صحنه‌های بیشتری برای قسمت‌های اضافه سریال خرس که متعلق به فصل سوم آن نیستند و به فصل چهارم آن تعلق دارند را تأیید کرده‌اند. احتمال می‌رود این روش تولید فصل سوم و چهارم سریال The Bear همچون سریال آتلانتا (Atlanta) که دو فصل پایانی آن پشت سر هم فیلمبرداری شده بود، پایانی برای این سریال کمدی و پرمخاطب باشد اگرچه، این احتمال نیز وجود دارد که فصل پنجم آن نیز ساخته شود.

کریستوفر استورر و جوآنا کالو وظیفه کارگردانی سریال خرس را بر عهده دارند. انتظار می‌رود که فصل سوم و چهارم این سریال کمدی درام همچون فصل‌های قبلی خود در 8 قسمت تولید و پخش شود. از هنرمندانی که در سریال The Bear حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به جرمی آلن وایت، آیو ادبیری، ابن ماس-بچراک، لیزا کولون زایاس، لایونل بویس، ابی الیوت، متی متیسون، خوزه کروانتس، الیور پلت، کوری هندریکس، ادوین لی گیبسون و کریس وایتسک اشاره کرد. داستان سریال خرس به روایت زندگی یک آشپز جوان به ‌نام کارمن برزاتو پرداخته است که به خانه خود در شیکاگو برگشته و قصد دارد تا پس از خودکشی برادرش، کنترل مغازه ساندویچ ایتالیایی و خانوادگی را بر عهده بگیرد.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید