بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : اما استون، واکین فینیکس و پدرو پاسکال در فیلم Eddington

اما استون، واکین فینیکس و پدرو پاسکال در فیلم Eddington

eslahi

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت ای 24 (A24) ضمن اعلام شروع فیلمبرداری فیلم جدید آری استر، فهرست بازیگران این فیلم را نیز تأیید و اعلام کرده است. آری استر که بیشتر برای کارگردانی آثار ترسناک شناخته شده است، کارگردانی فیلم جدید و وسترن Eddington را بر عهده گرفته است. این کارگردان سرشناس کارگردانی آثاری چون موروثی، میدسامر و بیو می‌ترسد را در کارنامه خود دارد.

شرکت A24 اعلام کرد که اما استون برنده جایزه بهترین بازیگر زن اسکار 2024، واکین فینیکس، پدرو پاسکال، لوک گریمز، کلیفتن کالینز جونیور، آستین باتلر، مایکل وارد و دیردری اوکانل از جمله هنرمندانی هستند که در فیلم Eddington حضور خواهند داشت و به ایفای نقش می‌پردازند. وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم ادینگتون بر عهده آری استر است که علاوه بر این، وظیفه کارگردانی آن را نیز بر عهده دارد. داستان و اتفاقات فیلم Eddington که در یک شهر کوچک در نیومکزیکو جریان دارد به روایت زندگی یک کلانتر با آرزوهای بلند پروازانه‌اش پرداخته است.

فیلمبرداری فیلم ادینگتون را داریوش خنجی بر عهده دارد که نامزد دو جایزه اسکار برای فیلم باردو (Bardo) و فیلم اویتا (Evita) بوده است. این فیلمبردار ایرانی، فیلمبرداری آثاری از جمله فیلم‌های نیمه‌شب در پاریس، هفت، جواهرات تراش نخورده و اوکجا را در کارنامه خود دارد. انتظار می‌رود که فیلم Eddington در سال 2025 اکران شود.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید