بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : اعلام تاریخ اکران فیلم جدید ادوارد برگر به نام Conclave

اعلام تاریخ اکران فیلم جدید ادوارد برگر به نام Conclave

اعلام تاریخ اکران فیلم جدید ادوارد برگر به نام Conclave

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم جدید ادوارد برگر به نام Conclave توسط استودیو فوکس فیچرز تأیید و اعلام شد. استودیو فوکس فیچرز که زیرمجموعه کمپانی یونیورسال پیکچرز برای حمایت از فیلم‌های مستقل محسوب می‌شود، تاریخ اکران فیلم Conclave را 1 نوامبر 2024 (11 آبان 1403) اعلام کرد. کارگردانی فیلم Conclave را ادوارد برگر بر عهده داشته است که در کارنامه خود کارگردانی آثاری چون مجموعه تلویزیونی صحنه جرم، فیلم در جبهه غرب خبری نیست، مجموعه تلویزیونی پاتریک ملروز، فیلم همه عشق من و مجموعه تلویزیونی عالیجناب را دارد.

فیلم در جبهه غرب خبری نیست ساخته ادوارد برگر فیلمی حماسی ضدجنگ آلمانی است که در سال 2022 منتشر شد و توانست نامزد دریافت 9 جایزه اسکار شود. در نهایت این فیلم که داستان زندگی یک سرباز جوان آلمانی در طول جنگ جهانی اول را روایت می‌کند، جوایز بهترین فیلمبرداری، بهترین طراحی صحنه و بهترین موسیقی متن اورجینال اسکار را از آن خود کرد و انتظار می‌رود که فیلم جدید ادوارد برگر Conclave، بتواند مورد تحسین منتقدان و تماشاگران واقع شود.

فیلمنامه فیلم Conclave به قلم پیتر استران به رشته تحریر درآمده است که اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته رابرت هریس است. از جمله هنرمندانی که در فیلم Conclave حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به رالف فاینز، جان لیسگو، استنلی توچی، لوسین مساماتی، ایزابلا روسلینی، کارلوس دیز، سرجو کاستلیتو، برایان اف. اوبرن، توماس لویبل، یاتسک کومان و مراب نینیدز اشاره کرد. داستان این فیلم زندگی و ماجراهای کاردینال لوملی را دنبال می‌کند که وظیفه دارد تا جانشین پاپ متوفی را پیدا و انتخاب کند. در این میان او متوجه رازی از پاپ سابق می‌شود که باید آن را برای همه افشا کند.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید