بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > معرفی : معرفی انیمیشن من نفرت انگیز 4 (Despicable Me 4)│ دشمن جدید در کمین گرو

معرفی انیمیشن من نفرت انگیز 4 (Despicable Me 4)│ دشمن جدید در کمین گرو

معرفی انیمیشن من نفرت انگیز 4 (Despicable Me 4)│ دشمن جدید در کمین گرو

انیمیشن من نفرت انگیز 4 (Despicable Me 4) یک پویانمایی کمدی محصول آمریکا است که توسط کمپانی ایلومینیشن تولید شده است و توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز منتشر می‌شود. این انیمیشن که دنباله‌ من نفرت انگیز 3 و چهارمین قسمت اصلی از این انیمیشن محسوب می‌شود، قرار است در تاریخ 3 ژوئیه 2024 (13 تیر 1403) در ایالات متحده اکران شود.

انیمیشن من نفرت انگیز 4 که به‌طور کلی ششمین قسمت از فرنچایز من نفرت انگیز به‌شمار می‌آید، قرار است با روایت ورود عضو جدید به خانواده و ماجراها و چالش‌های پیش روی آنها به میان مخاطبان خود بازگردد. دشمن جدید گرو و دردسرهایش و محافظت از خانواده در برابر دشمنان و بازگشت مینیون‌ها درون‌مایه داستان این انیمیشن جذاب را شکل داده است. برای آشنایی بیشتر با داستان و عوامل سازنده انیمیشن من نفرت انگیز 4 با ما در ملوفیلم همراه بمانید.

خلاصه داستان انیمیشن من نفرت انگیز 4

در قسمت اول از انیمیشن من نفرت انگیز شاهد پذیرش سه دختر توسط گرو به فرزندی بودیم که در قسمت دوم این انیمیشن گرو عاشق لوسی وایلد می‌شود. در قسمت سوم از این انیمیشن جذاب و تماشایی، حضور برادر دوقلوی گرو به نام درو، داستان تکان‌دهنده‌ای را شکل داد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. اما داستان انیمیشن من نفرت انگیز 4 با اضافه شدن عضو جدیدی به خانواده، چالش‌ها و اتفاقات پیش روی آنها را به نمایش می‌گذارد. در این قسمت از انیمیشن شاهد استقبال خانواده از عضو جدید هستیم که قصد دارد پدرش را عذاب دهد.

گرو جونیور، پسر گرو و لوسی است که عضو جدید خانواده محسوب می‌شود که دردسرهای او برای خانواده تمامی ندارد. گرو ابرشروری که اکنون به یک پدر و همسر واقعی تبدیل شده است، برای محافظت از خانواده تمام تلاش خود را انجام می‌دهد. در این میان باز هم مأموریت جدیدی به او محول می‌شود که باید دست به کار شود و برای حفظ امنیت خانواده تلاش کند. دشمن جدید گرو، ماکسیم لو مال است که با حضورش باعث فرار خانواده می‌شود. سرانجام گرو و دشمن جدیدش به کجا خواهد رسید؟ آیا گرو از پس دشمن جدیدش برمی‌آید و می‌تواند خانواده خود در برابر تهدیدات موجود محافظت کند؟

من نفرت انگیز 4

عوامل انیمیشن من نفرت انگیز 4

انیمیشن Despicable Me 4 که دنباله‌ای برای من نفرت انگیز 3 است توسط کریس رناد کارگردانی شده است. کریس رناد، گرافیست و کارگردان آمریکایی است که پیش از این تجربه کارگردانی دو قسمت اول انیمیشن من نفرت انگیز را در کارنامه خود دارد. این کارگردان توانا در سال 2016 دو قسمت از انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets) را نیز کارگردانی کرده است. کریس رناد به‌خاطر خلق شخصیت سنجاب در مجموعه انیمیشن‌های عصر یخبندان که یکی از انیمیشن‌های پرمخاطب به‌شمار می‌رود، نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

فیلمنامه انیمیشن من نفرت انگیز 4 که به‌طور کلی ششمین قسمت از این فرنچایز محسوب می‌شود با داستانی جذاب و مهیج به قلم مایک وایت و کن دوریو به رشته تحریر درآمده است. مایک وایت هنرپیشه و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است که در نگارش فیلمنامه آثاری چون اورنج کانتی، ناچوی قهرمان، وضعیت برد، آوازخوان حرفه‌ای، دختر خوب و مدرسه راک نقش داشته است. مایک وایت نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی همچون سواری، آسفیکسی، سرزمین زامبی‌ها و همسران استپفورد را در کارنامه خود دارد.

استیو کرل در نقش گرو، جاسوس و ابرشرور سابق به صداپیشگی پرداخته است که در سه فصل قبلی انیمیشن من نفرت انگیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این هنرپیشه، کمدین و فیلمنامه‌نویس آمریکایی علاوه بر صداپیشگی، در آثاری مختلفی به ایفای نقش پرداخته است که همواره با بازی فوق‌العاده خود توانسته است نظر مثبت مخاطبان و منتقدان را به خود جذب کند. اولین فیلم موفقی که استیو کرل در آن حضور داشت و به ایفای نقش پرداخت، فیلم باکره چهل ساله بود که فروش بالای آن سبب محبوبیت کرل به‌عنوان یک بازیگر کمدی شد. کرل علاوه بر بازی در این فیلم پرمخاطب، در نگارش فیلمنامه آن نیز نقش داشته است. این هنرمند موفق و سرشناس برای بازی در سریال اداره در سال 2006 جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر مرد در سریال‌های کمدی تلویزیونی را به خود اختصاص داد. از دیگر آثار این هنرپیشه توانا و بااستعداد می‌توان به بازی در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون نیروی فضایی، اهتزاز آخرین پرچم، نبرد دو جنس، به مارون خوش آمدید، الکساندر و روز وحشتناک، برت وانداستون باورنکردنی، هورتون صدایی می‌شنود و همچنین جستجوی دوستی برای آخرالزمان اشاره کرد.

از دیگر هنرمندانی که در کنار استیو کرل در انیمیشن Despicable Me 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند، می‌توان به کریستن ویگ در نقش لوسی وایلد مأمور لیگ ضد شرور و همسر گرو، میراندا کازگرو در نقش مارگو باهوش‌ترین دخترخوانده گرو و لوسی، استیو کوگان در نقش سیلاس رَمسباتم مدیر بازنشسته لیگ ضد شرور، جوئی کینگ در نقش پاپی، پی‌یر کافین در نقش مینیون‌ها، ویل فرل در نقش ماکسیم و همچنین کلوئه فاینمن اشاره کرد.

کریستن کارول ویگ کمدین و نویسنده آمریکایی که در نقش لوسی در انیمیشن Despicable Me 4 حضور دارد و به صداپیشگی پرداخته است در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون شکارچیان روح، عشق و نفرت، فرزند خواندگی مرگبار، زن شگفت انگیز 1984، دوقلوهای اسکلت، شهر متروکه، خاطرات یک دختر نوجوان، زندگی پنهان والتر میتی و مغزهای متفکر به ایفای نقش پرداخته است. چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم در نقش راف نات و سوسیس پارتی در نقش برندا بونسون از دیگر انیمیشن‌هایی هستند که کریستن ویگ در آنها به صداپیشگی پرداخته است.

جمع بندی

انیمیشن من نفرت انگیز 4 که قرار است در تاریخ 3 ژوئیه 2024 (13 تیر 1403) در ایالات متحده اکران شود، دنباله‌ای برای انیمیشن Despicable Me 3 است که کریس رناد کارگردانی آن را بر عهده دارد. این انیمیشن که داستان ورود عضو جدید به خانواده را دنبال می‌کند، می‌تواند یک انیمیشن سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز باشد که با شخصیت‌های دوست‌داشتنی و داستانی پرماجرا و صحنه‌های کمدی به میان دوستداران خود بازمی‌گردد.

برچسب ها :

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

بهترین فیلم و سریال های آمریکایی که انیمه اقتباسی دارند

یکی از شاخص‌ترین نمونه‌های سرگرمی در هر فرهنگی انیمه‌ها هستند که توانسته‌اند…

۲۹ خرداد ۱۴۰۳

بهترین مانگاهای تمام دوران

مانگاها کتاب‌های مصور ژاپنی هستند که داستانی را با بیانی روایی یا…

۲۶ خرداد ۱۴۰۳

معرفی انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2) یک فیلم پویانمایی آمریکایی…

۲۴ خرداد ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید