بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > معرفی : معرفی انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

معرفی انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

معرفی انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2) یک فیلم پویانمایی آمریکایی است که توسط استودیوی انیمیشن پیکسار برای والت دیزنی پیکچرز تولید شده و استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز وظیفه توزیع آن را بر عهده داشته است. این انیمیشن دنباله‌ای برای انیمیشن درون و بیرون است که در سال 2015 منتشر شد و توانست نقدهای مثبتی از منتقدان را به خود اختصاص دهد.

انیمیشن Inside Out یکی از محصولات پرطرفدار و الهام‌بخش کمپانی پیکسار بوده است که توانست استانداردهای قصه‌گویی پیکسار و به طور کلی انیمیشن را وارد مرحله‌ متفاوتی کند. اکنون دنباله آن، انیمیشن درون و بیرون 2 قرار است زاویه‌ دید کاملا جدید و متفاوتی ارائه دهد: ذهن یک نوجوان. آیا این انیمیشن می‌تواند به موفقیتی چون سری اول فیلم خود دست یابد؟ در این نوشتار قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما با داستان و عوامل سازنده انیمیشن Inside Out 2 به معرفی آن بپردازیم، پس تا پایان با ما در ملوفیلم همراه بمانید.

خلاصه داستان انیمیشن درون و بیرون 2

داستان انیمیشن Inside Out 2 به روایت ماجراها و اتفاقات پیش روی دختری نوجوان با حضور احساسات در ذهن او پرداخته است. رایلی دختر نوجوانی است که در ذهن او احساسات مختلف قرار گرفته‌اند و مقر ذهنی او در حال تخریب ناگهانی است.

در واقع ذهن او برای چیزی کاملا غیرمنتظره باز می‌شود که احساسات جدیدی را در برمی‌گیرد. شادی، غم، خشم، ترس و انزجار احساساتی هستند که مدتهاست عملیات موفقیت‌آمیزی را انجام داده‌اند اما، اکنون با پیدا شدن احساس اضطراب مطمئن نیستند که چه احساسی داشته باشند و بتوانند به درستی فعالیت خود را انجام دهند.

از طرفی به نظر می‌رسد که احساس اضطراب تنها نیست و همراهانی دارد و این ممکن است کار را برای سایر احساسات سخت کند. چه بر سر رایلی و احساسات او می‌آید؟ آیا احساسات دیگر می‌تواند با بروز احساس اضطراب به بهترین شکل فعالیت خود را انجام دهند؟ انیمیشن درون و بیرون 2 را از ملوفیلم تماشاگر باشید.

انیمیشن درون و بیرون 2

هنرمندان و سایر عوامل انیمیشن درون و بیرون 2

فیلمنامه انیمیشن درون و بیرون 2 به قلم مگ لفاوه و دیو هلشتاین به رشته تحریر درآمده است. مگ لفاوه فیلمنامه‌نویس آمریکایی است که فیلمنامه فیلم‌هایی چون پشت و رو و دایناسور خوب را نگاشته است. این انیمیشن مهیج و جذاب به کارگردانی کلسی مان ساخته شده و موسیقی عالی آن کاری از آندره‌آ داتزمن است.

اِیمی مردیث پولر بازیگر، کمدین، تهیه‌کننده، نویسنده و صداگذار آمریکایی نقش اصلی انیمیشن درون و بیرون 2 را بر عهده داشته است. ایمی پولر در نقش جوی، یک احساس شاد زرد رنگ در انیمیشن Inside Out 2 حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته است. این هنرمند آمریکایی در سری اول این انیمیشن نیز در همین نقش به صداپیشگی پرداخته است که صداپیشگی عالی او یکی از نقاط قوت انیمیشن درون و بیرون محسوب می‌شود.

شرک 3 در نقش سفیدبرفی، هورتون صدایی می‌شنود در نقش سالی اومالی، هیولاها علیه بیگانگان در نقش کامپیوتر گالاگر، شنل قرمزی 2 در نقش گرتل، پرندگان آزاد در نقش جنی و آلوین و سنجاب‌ها 2 از دیگر انیمیشن‌هایی هستند که ایمی پولر در آنها حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته است.

انیمیشن Inside Out 2

این هنرمند آمریکایی در فیلم‌هایی چون خواهران، خانه، آنها باهم آمدند، شما اینجایید، مامان بچه، هملت، آقای وودکاک و همچنین فیلم تابستان داغ و مرطوب آمریکایی حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. انتظار می‌رود با توجه به سابقه درخشان این هنرمند در صداپیشگی انیمیشن‌های مختلف و دریافت نقدهای مثبت، صداپیشگی او در نقش جوی یک احساس شاد زرد رنگ در این فیلم پویانمایی همچون سری قبلی این انیمیشن به یکی از نقاط قوت آن تبدیل شود و مخاطبان بسیاری را با داستان انیمیشن درون و بیرون 2 همراه کند.

فیلیس اسمیت در نقش غم و اندوه یک احساس غم‌انگیز آبی، یکی دیگر از هنرمندانی است که در انیمیشن Inside Out 2 حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته است. از فیلم و سریال‌های معروف این بازیگر آمریکایی می‌توان به فیلم معلم بد و سریال اداره اشاره کرد که بازی خوبی را در آنها به نمایش گذاشته است و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

در کنار این هنرمند آمریکایی، تونی هیل در نقش ترس، یک احساس ترسناک بنفش در انیمیشن درون و بیرون 2 حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته است. تونی هیل برای صداپیشگی این نقش جایگزین بیل هادر در انیمیشن اول شده است. آلوین و سنجاب‌ها ۴ و افسانه دسپراکس از جمله انیمیشن‌هایی هستند که هیل سابقه صداپیشگی در آنها را در کارنامه خود دارد.

فیلم انیمیشنی درون و بیرون 2

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که تونی هیل در آن نقش داشته ‌است، می‌توان به شب‌زنده‌داران، پرورش شکست‌خورده، آر وی، عجیب‌تر از داستان، افراط آمریکایی، خانم مسابقه و کلیفورد سگ بزرگ قرمز اشاره کرد. این بازیگر آمریکایی برای نقش‌آفرینی در سریال معاون رییس جمهور (۲۰۱۶) برنده جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

صداپیشگی نقش انزجار، یک احساس منزجرکننده سبز رنگ در انیمیشن Inside Out 2 را لیزا لاپیرا بر عهده داشته است. لاپیرا در این فیلم پویانمایی جایگزین میندی کالینگ از فیلم اول برای صداپیشگی شده است. تمام آرزوهای من (۲۰۱۷)، مارمادوک (۲۰۱۰)، سریع و خشمگین ۴ (۲۰۰۹)، کلاورفیلد (۲۰۰۸)، دومینو (۲۰۰۵) و پاییز در نیویورک (2000) از جمله فیلم‌هایی هستند که لیزا لاپیرا در آنها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

از هنرمندان دیگری که در انیمیشن Inside Out 2 حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند، می‌توان به لوئیس بلک در نقش خشم یک احساس خشمگین قرمز، مایا هاوک در نقش اضطراب یک احساس اضطراب نارنجی جدید، آیو ادبیری در نقش حسادت یک احساس حسادت‌آمیز فیروزه‌ای جدید، آدل اگزارچوپولوس در نقش انوی یک احساس بی‌حوصله نیلی جدید، پل والتر هاوزر در نقش خجالت یک احساس شرم‌آور صورتی جدید، کنزینگتون تالمن در نقش رایلی اندرسن دختری 13 ساله که احساسات در ذهن او زندگی می‌کنند، دایان لین در نقش خانم اندرسن مادر رایلی، کایل مک لاکلان در نقش آقای اندرسن پدر رایلی و پائولا پل در نقش خشم مادر اشاره کرد.

انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

کنزینگتون تالمن در این انیمیشن جایگزین کیتلین دیاس از فیلم اول شده است. مارک نیلسن تهیه‌کنندگی این انیمیشن را بر عهده داشته است. این انیمیشن قرار است در 14 ژوئن 2024 (25 خرداد 1403) منتشر شود. انتظار می‌رود انیمیشن Inside Out 2 همچون فیلم اول آن بتواند مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند و نقدهای مثبتی از منتقدان را بدست آورد. انیمشین Inside Out در سال 2015 منتشر شد که توانست جایگاه هفتم برترین فیلم سال را از آن خود کند و به موفقیت دست یابد. انیمیشن درون و بیرون در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار نامزد دریافت بهترین فیلمنامه اورجینال شد و توانست جایزه بهترین فیلم پویانمایی را کسب کند.

همچنین این انیمیشن زیبا و جذاب توانست در هفتاد و سومین مراسم گلدن گلوب جایزه بهترین فیلم انیمیشنی را به خود اختصاص دهد. هزینه تولید این انیمیشن 175 میلیون دلار بود که توانست بیش از 857 میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد. در سپتامبر ۲۰۲۲ و در طی اعلامیه نمایشگاه هوادارن والت دیزنی پیکچرز توسعه انیمیشن درون و بیرون ۲ آغاز شد. در این راستا قرار شد که کلسی مان، مارک نیلسن و لفاوه به‌ترتیب به‌عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده روی کار بیایند و این همزمان با مشخص شدن ایمی پولر برای صداپیشگی نقش شخصیت شادی بود که در فیلم قبلی نیز عهده‌دار آن بود. با توجه به موفقیت چشمگیر انیمیشن درون و بیرون انتظار می‌رود دنباله این فیلم انیمیشنی بتواند در گیشه موفق شود و مخاطبان را با داستان خود همراه نماید.

سخن آخر

انیمیشن Inside Out 2 به کارگردانی کلسی مان ساخته شده است که توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شد. این انیمیشن دنباله‌ای برای فیلم درون و بیرون است که در سال 2015 منتشر شد و توانست به موفقیت چشمگیری برسد. انتظار می‌رود این انیمیشن در گیشه فروش خوبی داشته باشد و از انیمیشن سری قبلی خود پیشی بگیرد.

برچسب ها :

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

بهترین فیلم و سریال های آمریکایی که انیمه اقتباسی دارند

یکی از شاخص‌ترین نمونه‌های سرگرمی در هر فرهنگی انیمه‌ها هستند که توانسته‌اند…

۲۹ خرداد ۱۴۰۳

بهترین مانگاهای تمام دوران

مانگاها کتاب‌های مصور ژاپنی هستند که داستانی را با بیانی روایی یا…

۲۶ خرداد ۱۴۰۳

معرفی فیلم نگهبانان (The Watchers)│ شاهکار یا فاجعه؟

فیلم نگهبانان (The Watchers) یک فیلم فراطبیعی ترسناک آمریکایی است که کارگردانی…

۲۰ خرداد ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید